Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گرافیک Fallout 4 بر روی رایانه‌های شخصی بهتر خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fallout_4_garage_new_version1.jpg]

همیشه تفاوت در گرافیک نسخه‌های کنسولی بازی‌ها با نسخه رایانه‌های شخصی، موضوعی نه چندان خوش آینده بوده است. حال، با انتشار عنوان آخرالزمانی Fallout 4، این موضوع دامن‌گیر این بازی هم شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که بتسدا جواب بسیار خوبی برای بازی‌بازان دارد. ادامه مطلب را از دست ندهید. این مشکل از یک سو تفاهم در توییتر آغاز شد. زمانی‌که از «پیت هاینز» یک جواب ساده را در پاسخ به سوال یک کاربر درباره تفاوت گرافیک بین نسخه‌های کنسولی و نسخه رایانه‌های شخص به اشتراک گذاشت که آن را مشاهده می‌کنید:
[تصویر:  fallout-4-pc-vs-console-620x378.png]
نقل‌قول:
Judd Stewart: آیا تفاوتی زیادی بین گرافیک نسخه‌های کنسولی (اکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و نسخه‌ رایانه‌های شخصی وجود خواهد داشت؟ به عنوان کاربر کنجکاو یک کنسول!
Pete Hines: خیر
این پاسخ قدری کاربران رایانه‌های شخصی را نگران کرد؛ زیرا در صورت داشتن یک رایانه قدرتمند، قادر هستند رزولوشن بهتری از بازی دریافت کنند. حال، چه دلیلی برای برابری با کاربران کنسولی وجود دارد؟ به‌لطف هوشیاری «پیت هاینز» و پاسخ سریع او، این مساله به تمامی نگرانی‌ها پایان داد:
نقل‌قول: «باید سوال را اشتباه خوانده باشید! هیچ تفاوتی بین گرافیک بازی در دو کنسول وجود نخواهد داشت؛ اما بر روی رایانه‌های شخصی به سیستم شما بستگی دارد!»
همان‌گونه که اطلاع دارید، رایانه‌های شخصی سخت‌افزار بسیار قابل‌ انعطاف‌تری نسبت به کنسول‌ها دارند و همین مساله باعث می‌شود تا در برخی مواقع؛ حتی قدرت بیشتری هم از خود نشان دهند؛ اما در بسیاری از موارد این موضوع بر عهده استودیوی بازی‌سازی است.
در‌حالی‌که شبکه‌های اجتماعی راه‌ ارتباطی بسیار خوبی بین بازی‌سازان و بازی‌بازان است؛ اما بسیاری از جواب‌ها می‌توانند دردسر ساز شوند. Fallout 4 سه‌شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (مصادف با ۱۹ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شد.


منبع
خدا کنه فرق گرافیکشون خیلی زیاد نباشه 
بالاخره منم میخوام تجربه نزدیک pc گیمر داشته باشم دگ
شما هم دعا کنین .............
ولی به هر حال باس بازی کرد :heart:
بتسدا و گرافیک با هم جور در نمیان ولی هر چقد هم که با نسل هشت فاصله داشته باشه در کمال تعجب باز هم گوتی میشه ! وقتی فال 3 جی تی ای iv رو با اون گرافیک شاخ کوبید امسالم رو دوره
آقا دستشون درد نکنه! والا خیلی بازی خوبی خواهد شد!
ممنون بابت خبر.
این است قدرت bethesda  :cool: