Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کونامی در فکر ساختن یک متال گیر جدید است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کونامی در فکر ساختن یک متال گیر جدید است

[تصویر:  63b46f1e9614c655caa7fc03ac211b27_L.jpg]
روز گذشته خبر تعطیلی استودیوی لس انجلس شرکت کونامی که در واقع بخشی از مجموعه ی نیمه مستقل کوجیما پروداکشنز محسوب می شد، اندکی هواداران سری بازی های متال گیر را نگران کرد. هر چه باشد این استودیو طی مدت اخیر بر روی طراحی بازی Metal Gear Online کار می کرد و منحل شدنش می توانست پیام ناخوشایندی به دوست داران سری متال گیر بدهد. با این حال امروز شاهد انتشار خبر جدیدی هستیم که دقیقاً می تواند عکس خبر دیروز عمل کند و موجبات امیدواری متال گیر دوستان را فراهم آورد.

به نظر می رسد که روز گذشته روزنامه ی ژاپنی Nikkei گزارشی را منتشر کرده مبنی بر این که اعضای شرکت کونامی در صدد ساختن نسخه ای جدید از سری متال گیر هستند. این روزنامه ی ژاپنی همچنین از وجود ابهام در حضور خالق سری متال گیر یعنی هیدئو کوجیما برای دخیل بودن در فرآیند ساخت این بازی جدید خبر داده و متذکر شده که هیچ مشخص نیست که آیا این بازی ساز سر شناس ژاپنی در ساخت این متال گیر جدید با اعضای شرکت کونامی همکاری خواهد داشت یا خیر. بنا بر اظهارات روزنامه ی Nikkei برخی از اعضای شرکت کونامی در رابطه با این بازی جدید به این نکته اشاره کرده اند که پس از آغاز فرآیند تولید این بازی، به سرمایه گذاری و پول فراوانی برای طراحی و توسعه ی آن نیاز خواهد بود. پولی که شاید بتوان گفت در آمد ناشی از فروش بازی Metal Gear Solid: The Phantom Pain لا اقل بتواند بخشی از آن را تامین نماید. گفتنی است که این روزنامه ی ژاپنی هر از گاه ادعا هایی جنجالی را در رابطه با شرکت های بزرگ بازی سازی فعال در کشور ژاپن مطرح می کند که اطلاعات مربوط به آن ها بر اساس منابع مختلف وابسته به این روزنامه در شرکت ها و استودیو های ریز و درشت بازی سازی به دست می آیند. ادعا هایی که اتفاقاً بسیاری از آن ها در نهایت به حقیقت بدل شده اند. به عنوان مثال سال گذشته روزنامه ی Nikkei طی گزارشی مشابه، از تمایل وافر شرکت نینتندو برای ساخت بازی های موبایل خبر داده بود. خبری که خیلی زود توسط سران نینتندو تکذیب شد، اما چندی بعد انتشار خبر رسمی همکاری نینتندو با شرکت DeNA برای ساخت عناوین موبایل از روی فرنچایز های محبوب این شرکت، ادعای جنجالی روزنامه ی Nikkei را تایید کرد. آن ها همچنین چندی پیش خبر از این داده بودند که سیستم عامل کنسول جدید نینتندو، که هم اکنون تنها با نام مستعار NX شناخته می شود، مبتنی بر اندروید خواهد بود. ادعایی که باز هم سران نینتندو و در راس آن ها ساتورو ایواتای فقید بدون فوت وقت آن را تکذیب کردند. به هر حال اگر چه شرکت کونامی هنوز به طور رسمی ساخت نسخه ای جدید از سری متال گیر را تایید نکرده است، اما در کل خبر ادامه یافتن این سری خوش نام و محبوب در قالب نسخه های جدید، خبر بسیار خوبی برای گیمر ها محسوب می شود. در تکمیل آن اگر بتوانیم خالق اصلی این مجموعه یعنی آقای کوجیما را هم در کنار این بازی جدید ببینیم، حتی می توان ادعا کرد که این خبر خوب به خبری فوق العاده تبدیل می شود. هر چه باشد سران کونامی به هیچ وجه زیر بار تایید خبر جدایی کامل کوجیما از شرکت شان نمی روند و مدعی هستند که او مشغول سپری کردن تعطیلات طولانی مدت خود است. بنا بر این هنوز هم می توان به بازگشت کوجیما برای ساخت نسخه ای جدید از متال گیر، به میزان بسیار اندکی امیدوار بود. به هر حال امیدواریم که خبر ساخته شدن نسخه ی جدید سری متال گیر خیلی زود به شکل رسمی توسط شرکت کونامی تایید شود و در کنار آن شاهد ساخته طراحی و تولید این بازی به دست صاحب اصلی این مجموعه یعنی هیدئو کوجیما باشیم.



اگر مطلب تکراری هست بگید تا حذف شود
من که هنوز فک میکنم این کوجیما داره مارو ترول میکنه! Confused0 (40): آخه ازین اخلاقای دیوانه وار رو زیاد داره!
(11-07-2015, 10:23 PM)lord mahdi نوشته است: [ -> ]من که هنوز فک میکنم این کوجیما داره مارو ترول میکنه! Confused0 (40): آخه ازین اخلاقای دیوانه وار رو زیاد داره!

بد جور باهات موافقم :D
(11-07-2015, 10:25 PM)JAFARI.A نوشته است: [ -> ]
(11-07-2015, 10:23 PM)lord mahdi نوشته است: [ -> ]من که هنوز فک میکنم این کوجیما داره مارو ترول میکنه! Confused0 (40): آخه ازین اخلاقای دیوانه وار رو زیاد داره!

بد جور باهات موافقم :D

والا این کویجما خیلی عجیب غریبه، تازه خیلی هم خودشو دوست داره، کلا توی هر 2 نسخه MGS V یعنی TPP و GZ بود.
یعنی فکرشم وحشتناکه! البته اگه بدون استاد بسازه!
کپی برداری از سایتای فارسی زبان خلاف قوانین انجمنه.
اخبار باید توسط خودتون و به صورت اختصاصی برای انجمن قرار بگیرن. 
تازه فکر کنم قدیمی هم باشه خبر.
http://www.sakhtafzarmag.com/%D8%A7%D8%A...8%B3%D8%AA