Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Helldivers به استیم می‌آید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_div-250x141.jpg]
معمولا وقتی حرف از انحصاری بودن یک عنوان به میان‌ آید کمتر انتظار می‌رود که بازی‌بازان با پلتفرم‌های دیگر به آن دسترسی یابند؛ اما، بعضی مواقع شانس به پی‌سی بازان روی می‌آورد و آن‌ها نیز فرصت تجربه برخی از این عناوین را کسب می‌کنند. Helldivers نیز جزو این موارد است. با ادامه خبر همراه باشید.

Helldivers یک بازی با سبک تیراندازی با زاویه دید بالا به پایین (Top-Down) است و از جمله انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن۴ محسوب می‌شد که البته الان دیگر این‌گونه نیست. در این بازی که دارای داستانی علمی‌تخیلی است، شما با گروهی ۴ نفره متشکل از دوستان‌تان به جنگ با دشمنان خواهید پرداخت. استیم تا بدین لحظه قیمت بازی را مشخص نکرده است. اگر بازی Magicka را تجربه کرده باشید، احتمالا می‌توانید با Helldivers هم به خوبی ارتباط برقرار کنید؛ زیرا سازندگان عنوان Magicka پشت صحنه ساخت Helldivers قرار دارند. علاوه بر این موارد، استیم تایید کرده است که بسته‌های الحاقی Turning Up The Heat ،The Masters of the Galaxy و The Democracy Strikes Back نیز در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.
در این بازی شما اگر بخواهید بدون استراتژی و کمک دوستان‌تان پیشروی کنید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. اگر از طرفداران این سبک باشید، یقینا تجربه Helldivers خالی از لطف نخواهد بود. عنوانی خوش ساخت و سرگرم کننده که می‌تواند شما را ساعت‌ها مقابل صفحه نمایش نگه دارد. این عنوان قرار است در ماه دسامبر به استیم اضافه شود.