Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آخرین به‌روزرسانی COD: Black Ops III باعث بهبود گسترده در عملکرد بازی شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  call_of_duty_black_ops_3_header_2.jpg]

امروز منابع مختلف اعلام کردند که بسته بهینه‌سازی دوم عنوان Call of Duty: Black Ops III، باعث پیشرفت در عملکرد بازی بر روی گستره وسیعی از پردازنده‌ها شده است. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

از زمان عرضه عنوان محبوب و موفق Call of Duty: Black Ops III به بازار، تاکنون استودیوی ترِ‌ی‌آرک ۲ عدد بسته بهینه‌ساز را به‌منظور افزایش بازدهی بازی ارائه داده است؛ بسته اول به نقل از خود تری‌آرک، باعث بهبود در عملکرد بازی بر روی پردازنده‌های سری i5 اینتل شد:
نقل‌قول:
ما بهینه‌ساز را به‌منظور برطرف نمودن مشکلات فنی بازی‌بازانی که با اجرای بازی خود بر روی یک سری از پردازنده‌ها از جمله سری i5 اینتل مشکل داشتند، تکمیل کردیم.
اکنون به‌نظر می‌رسد که بهینه‌ساز دوم Call of Duty: Black Ops III بر روی گستره وسیع‌تری از پردازنده‌ها مؤثر واقع شده است. گزارش‌های اولیه حاکی از آن هستند که اکثریت افرادی که در اجرای بازی بر روی رایانه خود با مشکل مواجه بودند، دیگر اخلالی در روند پردازش مشاهده نمی‌کنند. برای تأیید این مطلب، فعلا باید تا انتشار بررسی‌های تخصصی صبر کنیم.
عنوان Call of Duty: Black Ops III که چندی پیش برای کنسول‌های نسل هفتمی، کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شد با کسب نمره‌هایی قابل قبول، سلطه خود را بر چارت‌های فروش آغاز کرد.