Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسان «تجربه جدید اکس‌باکس‌وان» همه مشکلات را برطرف می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  new-xbox-one-experience-windows-10-250x141.jpg]
پیش‌نمایش «تجربه جدید اکس‌باکس‌وان» وجود برخی از مشکلات را برای بازی‌بازان نمایان کرد؛ اما نگران نباشید. تیم پشتیبانی با به‌روزرسانی جدید همه مشکلات را برطرف خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید.
به‌زودی قرار است «تجربه جدید اکس‌باکس‌وان» به‌طور رسمی منتشر شود و در همین راستا تیم سازنده سعی دارد تا تمام تلاش خود را به کار گیرد تا سیستم‌عاملی بی‌نقص را به بازی‌بازان تحویل دهد. همان‍طوری‌که احتمالا متوجه شده‌اید نسخه پیش‌نمایش «تجربه جدید اکس‌باکس‌وان» دارای مشکلاتی بود که قرار است با به‌روزرسانی جدید همه آن‌ها برطرف شود. ازجمله بخش راهنمای عملکرد دکمه‌ها. همچنین مطلب مهم دیگر این است که این به‌روزرسان همه مشکلات شناخته شده تا بدین لحظه را برطرف می‌نماید، پس دیگر مشکل حل نشده‌ای باقی نمی‌ماند که نیازمند به‌روزرسان جدیدتری باشد.
در زیر می‌توانید از جزئیات این به‌روزرسان مطلع شوید.
   نسخه سیستم عامل: th2_xbox_rel_1510.151107-2322
زمان انتشار: ۱۰ و ۸ نوامبر
 مشکلات برطرف شده:
  • کاهش زمان بارگذاری در بخش راهنمای عملکرد
 امکان ارائه پیشنهادات و انتقادات
بخش جدیدی برای شما بازی‌بازان آماده شده است که می‌توانید از طریق آن مشکلات بخش‌های جدید اضافه شده را به ما منتقل کنید. بخش مورد نظر ما این است:
  •    بررسی میکروفون: قابلیت اضافه کردن توضیحات و گزارش به ویدیوهای دلخواه خود را بررسی کرده و نتیجه را به ما منتقل کنید.
به‎روز‏رسان «تجربه جدید اکس‌باکس‌وان» به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد تا شما طعم واقعی استفاده از کنسول‌ اکس‌باکس‌وان همراه با ویندوز ۱۰ را بچشید.

منبع : Gaming Bolt