Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عدم حضور عناوین راک‌استار در فهرست پشتیبانی از بازی‌های اکس‌باکس360
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  grand_theft_auto_rockstar_games_game_pla...20x349.jpg]

همان‌طور که اطلاع دارید، امروز کمپانی مایکروسافت به‌روزرسانی بزرگ اکس‌باکس‌وان را منتشر کرد که علاوه‌بر به ارمغان آوردن رابط کاربری جدید، پشتیبانی از ۱۰۴ عنوان نسل قبل را نیز برای دارندگان مهیا کرده است؛ اما گویا فهرست بازی‌های این سرویس، هیچ‌کدام از عناوین راک‌استار را شامل نمی‌شود! برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با ما همراه باشید.

EA ،Activision ،SEGA ،Deep Silver ،۲K ،Square Enix ،Ubisoft ،Bethesda و بسیاری دیگر، از جمله شرکت‌هایی هستند که مجوز انتشار عناوین خود بر روی سرویس پشتیبانی از بازی‌های اکس‌باکس۳۶۰ را به مایکروسافت داده‌اند. با این حساب، تنها یک ناشر AAA بزرگ در مخالفت با این سرویس به مایکروسافت مجوزهای لازم را نداده است.

راک‌استار که با بازی‌های خاطره‌انگیز نسل پیشین خود بسیاری را به تجربه دوباره آن‌ها بر روی اکس‌باکس‌وان امیدوار کرده بود، گویا تا به این لحظه به مایکروسافت جواب رد داده است. Bully ،Red Dead Redemption ،Max Payne 3 ،GTA San Andreas HD و GTA IV از آن بازی‌هایی هستند که تجربه چندباره آن‌ها، همچنان لذت‌بخش خواهد بود! البته این مسئله هنوز قطعی نشده است و باید دید که آیا شاهد سازگاری عناوین یاد شده با اکس‌باکس‌وان در آینده خواهیم بود یا خیر.