Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش داستانی Black Ops 3 روی هر دو کنسول نسل فعلی به سختی به فریم ریت ۶۰ می‌رسد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سری بازی‌های Call of Duty همیشه و در همه نسخه‌ها با نرخ فریم ۶۰ اجرا شده‌اند و اگر بگوییم بخشی از جذابیت این سری بازی مدیون سرعت فریم آن بوده است، بی راه نگفته‌ایم. اما گزارش‌ها حاکی از این است که Call of Duty: Black Ops 3 از این قانون طلایی به طور کامل پیروی نمی‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

سایت تخصصی و مشهور «دیجیتال فاندری» به‌‌تازگی عملکرد فنی بازی تازه منتشر شده Call of Duty: Black Ops 3 را در بخش داستانی و برروی دو کنسول پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان بررسی کرده و به عنوان نتیجه اعلام کرده که این بازی به سختی به فریم ریت ۶۰ می‌رسد. دیجیتال فاندری اعلام کرده که در میان پرده‌های بازی برروی کنسول پلی‌استیشن۴، بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p تمام اجرا می‌شود اما این قضیه در گیم‌پلی، روی خوشی ندارد. رزولوشن بازی برروی کنسول اکس‌باکس‌وان‌ (در گیم‌پلی) باید به‌صورت ۱۶۰۰×۹۰۰ باشد اما طبق اعلام این سایت، بازی بیشتر با رزولوشن ۱۲۸۰×۹۰۰ اجرا می‌شود. در آن‌طرف، رزولوشن بازی در پلی‌استیشن۴ در مواقعی به‌صورت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و در بعضی اوقات به‌صورت ۱۳۶۰×۱۰۸۰ می‌شود. اما اگر فکر کردید این آخر کار است اشتباه می‌کنید. به بحث فریم ریت که برسیم، اوضاع نا امید کننده تر می‌شود. طبق گزارشات سایت دیجیتال فاندری، Black Ops 3 تنها در مواقعی به ۶۰ فریم در ثانیه می‌رسد که هیچ درگیری و جنگی در کار نباشد. فریم‌ ریت نسخه پلی‌استیشن۴ به‌صورت میانگین ۵۱ فریم در ژانیه و فریم ریت نسخه اکس‌باکس‌وان به‌صورت میانگین ۴۹ فریم در ثانیه است. دیجیتال فاندری در پایان گزارش خود اینگونه عنوان کرده که:«واضح است که تری‌آرک بین نسخه‌های کنسولی، تعادل خوبی ایجاد نکرده است. با اینکه نسخه پلی‌استیشن۴ فریم ریتی نزدیک‌تر به ۶۰ دارد، فریم ریت نسخه اکس‌باکس‌وان در طول مبارزات و جنگ‌ها بین ۳۵ و ۴۵ می‌شود.»
قطعا Call of Duty: Black Ops 3 از نظر فنی یک عقب گرد واقی برای سری ندای وظیفه است. کافی است به عملکرد فنی نسخه قبلی یعنی Advanced Warfare نگاهی بیاندازید تا ببینید چقدر بهتر اجرا می‌شود.
[تصویر:  call_of_duty_black_ops_iii-wide1-250x156.jpg]


منبع
سفارشش دادم تا چند روز دیگه میاد
راستی این آپدیت روز اول که 2.5 گیگ بود پس چرا نیومد؟
به خاطر اونه میگن بازی مورد داره؟