Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رئیس‌ بازاریابیUK: مایکروسافت تلاش می‌کند اکس‌باکس‌وان را به‌جذاب‌ترین کنسول بدل‌ کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مایکروسافت در تلاش است تا کنسول اکس‌باکس‌وان خود را هرچه بیشتر جذاب و عالی نشان دهد و با نزدیک شدن به تعطبلات آخر سال و دوران طلایی بازی‌ها سعی بر این دارد تا با فروش‌های فوق‌العاده و آوردن ویژگی‌های جدید نظیر قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» این کار را عملی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

آقای Harvey Eagle، رئیس بازاریابی منطقه UK، در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که مایکروسافت مطمئن است که کنسول اکس‌باکس‌وان پتانسیل کافی برای فروش عالی در هفته‌های مهم پیش رو را دارد. آقای Eagle ابتدا در مورد اهمیت هفته‌های منتهی به تعطیلات و روزهای تعطیلات آخر سال صحبت می‌کند:
نقل‌قول:
این واقعا زمانی است که بازار شروع به رشد می‌کند. این یک فصل عالی برای تجارت است و همیشه همین‌گونه بوده است. بسیاری از فروش‌ها در این بازه زمانی رخ می‌دهد.
او همچنین در مورد اکس‌باکس‌وان ادامه داد و اعلام کرد که مایکروسافت برای تعطیلات برنامه‌هایی دارد و به تلاش مایکروسافت برای تبدیل شدن اکس‌باکس‌وان به جذاب‌ترین کنسول اشاره کرد و برنامه مایکروسافت را بازگو کرد:
نقل‌قول:
ما واقعا برروی برنامه ریزی‌ خود برای این بازه زمانی تمرکز کرده‌ایم. با قابلیت‌های جدید، بازی‌های عالی جدید که قرار است منتشر شوند و فروش‌های فوق‌العاده‌ای که با همکاری خرده فروشان ارائه می‌دهیم در تلاش هستیم تا کنسول اکس‌باکس‌وان را به جذاب‌ترین کنسول تبدیل کنیم تا فروش بیشتری داشته باشد. این به ما اطمینان خاط می‌دهد که چگونه در هفته‌های پیش رو عمل کنیم.
 
فصل تعطیلات آخر سال میلادی همیشه یک فصل طلایی برای بازی‌بازان و بازی‌سازان بوده است. امسال نیز همین رویه پا بر جا است


[تصویر:  Xbox-One1-620x349-250x141.jpg]

منبع
من میخواستم بخاطر قابلیت پشتیبانی از نسل قبل فن ایکس باکس شم ولی از وقتی فمیدم بازی های راک استار (مخصوصا رد دد) رو پشتیبانی نمیکنه کلا شستمش گذاشتم کنار  S0 (62)