Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چرا کپکام Street Fighter V را تنها برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن۴ منتشر می‌کند؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت کپکام تصمیم گرفته تا بازی مبارزه‌ای محبوب و مورد انتظار خود، یعنی بازی Street Fighter V را تنها برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن۴ منتشر کند. اما واقعا چرا؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

مطمئنا بازی Street Fighter V یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال بعد است و قطعا دارندگان پلتفرم‌های دیگر نیز می‌خواهند تا آن را تجربه کنند اما با تصمیم کپکام این امکان از آن‌ها گرفته شده است. تهیه کننده بازی Street Fighter V، آقای یوشینوری اونو در گفت‌ و گویی که به تازگی انجام داده است، توضیحاتی در مورد این تصمیم کپکام داده و جواب او «متحد کردن اجتماع بازی‌بازان» بوده است.
نقل‌قول:
ما واقعا می‌خواستیم تا جامعه بازی‌بازان را یک‌دست کنیم. در عنوان‌های قبلی، با خود می‌گفتیم که یک عنوان و مسابقه را در اختیار داریم اما کدام نسخه‌ از آن را بازی‌ کنیم؟ نسخه رایانه‌های شخصی، نسخه پلی‌استیشن یا نسخه اکس‌باکس؟ با کدام کنترلر و جوی‌استیک می‌توان به خوبی بازی کرد؟ برروی کدام نسخه فریم‌ریت بهتر است و می‌توان تمرینات را بر اساس آن انجام داد؟ این صحبت‌ها همه‌جا شنیده می‌شد و ما می‌خواستیم با این کار استریت‌فایتر را یک‌دست کنیم.
آقای اونو همچنین اشاره کردند دادند که پشتیبانی‌های مفیدی از طرف سونی دریافت کرده‌اند که باعث خلق بازی آن‌ها شده است
نقل‌قول:
پشتیبانی خوبی که از ما شد نه‌تنها مربوط به یک‌دست شدن جامعه بازی‌بازان بود، بلکه از نظر فناوری‌ها و دستگاه‌ها نیز به ما کمک شد. سونی این‌ها را بریمان فراهم کرد و مسبب رسیدن ما به هدفمان شد. حال، فقط به‌صورت یک‌‌جا و یک‌دست بازی‌ می‌کنیم و همه از بازی‌ کردن لذت می‌بریم.
Street Fighter V قرار است تا در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن۴ منتشر شود.
[تصویر:  street_fighter_x_tekken_zangief_hands_mu...50x141.jpg]


منبع