Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار نسخه غربی بازی Blade & Soul مشخص شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
NCSoft امروز رسما تاریخ انتشار نسخه غربی بازی Blade & Soul که در سبک نقش‌آفرینی آنلاین کلان یا MMORPG ساخته شده است را مشخص کرد. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

طبق اعلام NCSoft، بازی Blade & Soul در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ و در منطقه آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. کسانی که پیش از این بسته Founder را خریداری کرده‌اند می‌توانند این بازی را در ۱۵ ژانویه بازی کنند. در صورتی که کسانی که بسته‌های Disciple یا Master را خریداری کرده‌اند می‌توانند این بازی را در تاریخ ۱۱ ژانویه تجربه کنند. محتوا‌های زمان عرضه بازی شامل ۷ کلاس شخصیت، ۳۰ سیاه‌چال، یک شخصیت با سطح ۴۵ و یک زمین مبارزه PvP یک در برابر یک خواهد بود. صحبت از زمین مبارزه شد؛ بهتر است بگوییم که NCsoft برنامه دارد مسابقات پیش فصل این بازی را برگزار کند و برنده این رقابت فرصت این را خواهد داشت تا در مسابقات جهانی در کره در سال ۲۰۱۶ شرکت کند.
تهیه کننده NCSoft، آقای تیم گرانیچ، در کنفرانس خبری خود چنین توضیح داد:
نقل‌قول:
این یک روز بزرگ برای ما است. ما امروز تاریخ انتشار رسمی بازی Blade & Soul را برای بازی‌بازان غربی اعلام می‌کنیم. ما هم‌اکنون پذیرای هزاران بازی‌باز در دو نسخه اولیه بازی هستیم و از همین الآن به بازی‌بازان جدیدی که در روز‌های آینده با نسخه بتای بعدی که در ۲۴ نوامبر در دسترس است خوش‌آمد می‌گوییم.
[تصویر:  x240-D_Z-250x141.jpg]
منبع