Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خریداران عنوان PES 16 می‌توانند بسته الحاقی یورو ۲۰۱۶ را رایگان دریافت کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1966143_w2-250x141.jpg]
سال آینده میلادی، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شروع خواهد شد که برای هر یک از طرفداران فوتبال رویداد بسیار مهمی است. بازی‌بازان هم قطعا بدشان نمی‌آید که با یک بسته الحاقی جدید در حال و هوای این رقابت‌ها قرار گیرند. کونامی با آگاهی از این موضوع امروز خبر مسرت‌بخشی را برای دارندگان PES 16 منتشر کرد. در ادامه همراه ما باشید.

با نزدیک شدن به مهمترین رویداد فوتبالی پیش‌رو، جام ملت‌های اروپا، کونامی نیز قصد دارد تا بازی‌بازان از این دوران لذت بیشتری ببرند و بر همین مبنا این کمپانی امروز صراحتا اعلام کرد که بسته الحاقی یورو ۲۰۱۶ برای کسانی که PES 16 را خریده و به حمایت از این فرنچایز ادامه داده‌اند، به‌صورت کاملا رایگان منتشر خواهد شد.
اریک بلادنیرز، رئیس جهانی بخش فوتبال در کونامی، توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
می‌دانیم که این چند ماه برای طرفداران بسیار سخت گذشته است، با توجه به اینکه برخی از موارد مورد انتظار آن‌ها در بسته‌داده‌ای که اخیرا منتشر شده حذف شده بود. تیم ساخت PES تصمیم گرفته تا به پاس حمایت بازی‌بازان از این فرنچایز هدیه‌ای را به آنان تقدیم کند. ما به دنبال این هستیم که دوباره اعتماد طرفداران را نسبت به بسته‌های داده به‌دست آوریم.
جدیدترین بسته‌داده برای عنوان PES 16 در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و قرار است استادیوم ماراکانا، استادیوم میزبان فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴، چهره‌های جدید برای بازیکنان و لباس جدید تیم‌های ملی و باشگاهی را به بازی بیافزاید.
در حالی که کار تکمیل بسته الحاقی یورو ۲۰۱۶ در حال انجام است، باید اذعان کرد که تمامی مواردی که از طریق بسته‌داده ارائه می‌شوند، رایگان خواهند بود.
PES 16 با نمرات خوب خود نشان داد که کمپانی کونامی عزم راسخی برای بازگرداندن این فرنچایز به دوران اوجش دارد. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳، اکس‌باکس‌وان، اکس‌باکس۳۶۰ و رایانه شخصی در دسترس است.

source : VG247