Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Robinson: The Journey توانایی کرای‌انجین در خلق محیط پر جزئیات را نشان می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید استودیوی خلاق و توانای کرایتک در حال ساخت یک بازی واقعیت مجازی با نام Robinson: The Journey است که شما را در نقش یک کاوش‌گر جوان و در یک سیاره عجیب و راز‌ آمیز قرار می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

تهیه کننده و کارگردان استودیوی کرایتک، آقای دیوید بومن در آخرین مصاحبه خود درباره فناوری واقعیت مجازی و اینکه چرا کرایتک برای ساخت بازی بر مبنای آن اقدام کرده، صحبت‌های جالبی را ارائه کرده است:

با پیشرفت فناوری و سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که برروی آن صورت می‌گیرد، ما معتقد هستیم که واقعیت مجازی یک وسیله است تا ما را با تجربه‌های جدید رسانه‌ای آشنا کند. واقعیت مجازی لبه برنده فناوری است که ما برنامه‌های خود را بر مبنای آن و با تمرکز برروی آن انجام می‌دهیم.

در این ۱۵ سال ما همیشه ابزار و موتور‌هایی می‌ساختیم که با آن‌ها جهان‌هایی را خلق کنیم.از ابتدا و از زمان بازی Far Cry ما یک دنیای پهناور گران قیمت ساختیم و با سری بازی‌های Crysis ما حتی پا را از این هم فراتر گذاشتیم. ما همیشه در حال ساخت دنیا‌هایی جذاب و همه جانبه بودیم و این قطعا بخشی از واقعیت مجازی است.

زمانی که از آقای بومن درباره بازی Robinson: The Journey سول شد، ایشان پاسخ دادند:« این بازی توانایی‌های کرای‌انجین در خلق محیط غنی و پر جزئیات نشان می‌دهد.»

استودیوی کرایتک همیشه به کنار زدن محدودیت‌ها و استفاده از حداکثر سخت‌افزار پلتفرم‌ها مشهور بوده است. بازی Robinson: The Journey نشان‌ خواهد داد که چه‌طور موتور کرای‌انجین در به تصویر کشیدن محیط‌های غنی و با جزئیات باور نکردنی برتری دارد. همچنین نشان می‌دهد که چرا ما برای ساخت بازی‌های واقعیت مجازی این‌فدر هیجان زده هستیم. این حاصل فشار و اجبار  نیست بلک حاصل در اختیار داشتن ابزار قوی و سازندگان بسیار با استعداد است تا خودمان را نشان دهیم.

Robinson: The Journey در طی مراسم هفته بازی پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد.

منبع