Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اسکوئر انیکس تولد ۱۵ سالگی سری Hitman را با رایگان کردن Hitman 2 جشن می‌گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند روز پیش فرانچایز Hitman سالگرد تولد ۱۵ سالگی خود را جشن گرفت و امروز نیز شرکت اسکوئر انیکس به همین مناسبت این شادی را با بازی‌بازان با یک هدیه تقسیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

طی مصاحبه خبری تازه شرکت اسکوئر انیکس، اعلام شد که به مناسبت تولد ۱۵ سالگی سری بازی‌های Hitman، قرار است تا نسخه دوم این بازی یعنی عنوان Hitman 2: Silent Assassin به‌صورت رایگان و در منطقه‌های آمریکای شمالی و اروپا و برای رایانه‌های شخصی قابل دانلود شود‌ (شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان در فروشگاه اسکوئر انیکس دریافت کنید).
طبق گزارش‌های به‌دست رسیده، لینک‌های دانلود منطقه آمریکای شمالی فعلا دچار مشکل هستند اما با توجه به این که این مهلت تا ۲۹ نوامبر وجود دارد، جای نگرانی نیست. برای دریافت رایگان بازی Hitman 2: Silent Assassin به کد FreeSilentAssassin نیاز دارید و باید یک حساب در فروشگاه اسکوئر انیکس بسازید. علاوه بر این، تا ۲۹ نوامبر فرصت دارید تا بازی مورد انتظار Hitman (نسخه جدید بازی) را با ۱۰ درصد تخفیف پیش خرید کنید؛ البته تنها برای رایانه‌های شخصی.
[تصویر:  HITMAN_Screenshot_Attic_100815_1439216947-250x141.jpg]

منبع
من که گرفتم الانم دارم دانلود میکنم

اگه مشکلی هم داشتید بگید راهنمایی کنم
اینا هنوزم داشتن از Hitman 2 درآمد کسب میکردن؟
ای کاش EA یاد بگیره،فوقش Bethesda.دیگه نهیت Ubisoft.که مثلا بیان نسخه های اولیه ی فرنچایزهای محبوبشونو رایگان (حداقل زمانی ) کنن.