Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چه سرب گیماستاپ برای دیدن فروش، جنگ ستارگان Battlefront، ناامید کننده؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شما تقریبا هرگز شنیدن هر کسی در مورد ناامیدی در بحث از احیای حق رای دادن جنگ ستارگان صحبت کنید. اما خرده فروش GameStop به امروز انجام داد، گفتن تحلیلگران که هیچ نشانه ای از نیروی پشت فروش الکترونیک آرتز "بازی های ویدئویی جنگ ستارگان Battlefront، که در 17 نوامبر منتشر شد وجود دارد بوده است.
"ما انتظارات بالا است که تا حدودی کاهش یافته به عنوان آن را کردم نزدیک تر است، و سپس آن را شکست خورده به آمار کسانی که انتظارات پایین آورده بود،" گیماستاپ COO تونی بارتل تحلیلگران گفت. نظر، به علاوه کمتر از مالی انتظار می رود در سه ماهه که در ماه اکتبر به پایان رسید، سهام زنجیره ای پایین 4.2٪ ارسال می شود. الکترونیک آرتز سهام سقوط کرد 4.8٪

گیماستاپ است نمی دادن تا امید. "ما انتظار داریم جنگ ستارگان به یکی از قوی ترین عناوین برای فصل تعطیلات،" به ویژه اطراف دسامبر 18 وقتی که دیزنی را منتشر جنگ ستارگان: نیروی بیدار، CFO رابرت لوید می گوید. "بنابراین ما انتظار داریم آن را به عقب به سمت در مسیر برای انتظارات ما است."
بارتل افزود که قصد دارد به فشار گیماستاپ عنوان سخت در جمعه سیاه، و «تنها خرده که آن را با تخفیف قابل توجهی، که آن هم رفتن به راهنمای فروش."

برخی تحلیلگران می گویند که تجربه خرده فروش باید به کسانی که به شدت در جنگ ستارگان شرکت سرمایه گذاری زنجیره ای همچنین گفت که آن را نا امید در فروش دو نفر دیگر نسخه های اخیر بود نگران نباشید: هاله 5 و کیش یک آدمکش.

که ممکن است به سادگی منعکس کننده "قابل توجه، افزایش صنعت گسترده در دریافت دیجیتال تا کنون این سال،" تحلیلگر بارکلیز کریستوفر مروین می گوید. در نتیجه، "به احتمال بسیار زیاد است که افزایش فروش دیجیتال برای جنگ ستارگان کمک کمک به فروش فیزیکی کمتر از حد انتظار می رود از عنوان برای گیماستاپ." او هنوز هم انتظار الکترونیک آرتز به فروش 13 میلیون نسخه از این بازی در سال مالی که در ماه مارس به پایان می رسد.

کوئن و شرکت در داگ Creutz این دیدگاه که گیماستاپ از رقابت از دریافت دیجیتال رنج سهام. آن را "بعید است به ما که چه مقدار به یک اعتصاب خریداران که واقعا در رفتن در میان چرخه سخت افزار قدرتمند ترین در رکورد،" او می گوید.

فروش در آمازون نشان می دهد که تقاضا برای جنگ ستارگان Battlefront 13 میلیون برای سال مالی EA در "قوی و است که این بازی باید ضربه و یا بیش از باقی می ماند".

منبع:http://deadline.com/