Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدید از اکس‌باکس‌وان | وقتی فیل اسپنسر درباره همه چیز سخن می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیر بخش اکس‌باکس شرکت مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، صحبت کردن با کاربران و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های آینده اکس‌باکس با بازی‌بازان را دوست دارند. ایشان طبق معمول در حساب شخصی توییتر خود در مورد برنامه‌های آینده مایکروسافت توضیحات و صحبت‌های جالبی ارائه کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

اول از همه ایشان در مورد کمبود کنترلر‌های الیت اکس‌باکس‌وان صحبت کردند و برای این مشکل از طرفداران عذرخواهی کردند:
نقل‌قول:
ما در حال تلاش هستیم تا مقدار بیشتری از آن‌ها عرضه کنیم. معذرت می‌خواهم که آن‌ها سخت پیدا می‌شوند. این خیلی سخت است و من نمی‌خواهم در وعده دادن زیاده روی کنم. تقاضا برای این کنترلر از برنامه‌های ما بیشتر بود. اگر یکی از این کنترلرها را پیدا کردید و آن را می‌خواستید حتما همان موقع خریداری کنید. معذرت می‌خواهم.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
او همچنین اشاره کرد که ساخت نسخه‌ها و باندل‌های ویژه با بازی‌های بزرگ، کار سختی برای مایکروسافت نیست:
نقل‌قول:
ما پیش از این هم این کار را انجام داده‌ایم و کار سختی نیست.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
آقای اسپنسر همچنین مشخص کرد که تا جایی که می‌داند قرار نیست یک بازی بوکس برای اکس‌باکس‌وان عرضه شود اما عرضه یک بازی بوکس را جالب می‌داند:
نقل‌قول:
من فکر نمی‌کنم که فعلا بازی بوکسی عرضه شود. خیلی در مورد بوکس و بازی‌های بوکسی اطلاعی ندارم. با این حال، بازی UFC و همینطور دیگر بازی‌های مبارزه‌ای هم‌اکنون بسیار پر طرفدار هستند و فکر می‌کنم که اضافه کردن یک بازی بوکس به بازی‌های انتشاری ایده خوبی باشد.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
او در ادامه توضیح داد که آن‌ها معمولا برای بیش از دو یا سه ماه دیگر برنامه ریزی نمی‌کنند، مگر اینکه به زمان بیشتر نیاز باشد:
نقل‌قول:
ما برای عرضه ویژگی‌ها و آماده کردن آن‌ها بیش از ۲ یا ۳ ماه برنامه ریزی نمی‌کنیم مگر اینکه آن ویژگی به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.
و در آخر آقای اسپنسر قول داد که بازی‌های «پشتیبانی از نسل قبل» به صورت ماهانه معرفی می‌شوند ولی تاریخ انتشار دقیق و به خصوصی ندارند:
نقل‌قول:
ما بازی‌های جدید را ماهانه معرفی می‌کنیم اما فهرستی برای تاریخ انتشار دقیق آن‌ها نداریم.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015


[تصویر:  XBox-One-Logo-Wallpaper-ds1-670x377-cons...50x141.jpg]

منبع