Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش دانلود Just Cause 3 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن۴ در شبکه پلی‌استیشن موجود است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مطمئنا همه بازی‌بازان منتظر عرضه عنوان مورد انتظار Just Cause 3 در روز اول ماه دسامبر هستند تا در دنیای زیبا و پهناور بازی به ماجراجویی بپردازند و تجربه‌های جدیدی به‌دست آورند. قابلیت‌های زیاد و متنوع این بازی و تخریب پذیری سرگرم کننده و مثال زدنی آن باعث جذابیت بسیار این عنوان شده است. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه کسانی که نسخه دیجیتالی بازی Just Cause 3 را از شبکه پلی‌استیشن پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند هم‌اکنون این بازی را پیش دانلود کنند. فایل راه انداز بازی حجمی برابر ۶٫۰۱۱ گیگابایت دارد اما فایل کامل بازی حجمی برابر ۳۵٫۹ گیگابایت از فضای هارد درایو پلی‌استیشن۴ شما را می‌گیرد. اگر قصد دارید تا هر چه زودتر بازی Just Cause 3 را تجربه کنید و سرگرم شوید می‌توانید آن را از شبکه پلی‌استیشن پیش دانلود کنید تا هنگام عرضه بازی کامل، حجم کمتری را دانلود کنید.
Just Cause 3 در روز ۱ دسامبر سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش دانلود این بازی تنها برای پلی‌استیشن۴ ممکن است.

[تصویر:  just-cause-3-7-760x425-250x140.jpg]

منبع