Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: منتظر تریلر گیم‌پلی بسته رایگان Battle of Jakku، اولین محتوای اضافه Battlefront باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  star_wars_battlefront_jakku-600x338.jpg]

Battle of Jakku، اولین بسته الحاقی رایگان عنوان Star Wars: Battlefront که فردا در دسترس قرار خواهد گرفت، طی ساعت‌های آینده اولین نمایش از گیم‌پلی آن به‌صورت زنده توسط خود الکترونیک‌آرتز نمایان خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

همان‌طور که الکترونیک‌آرتز پیش‌تر وعده داده بود، آن‌ها تا چند ساعت دیگر و قبل از انتشار رایگان اولین گسترش‌دهنده Star Wars: Battlefront با نام Battle of Jakku پنلی را در شهر لندن به‌صورت لایو استریم میزبانی خواهند کرد تا طرفداران بتوانند نگاهی نزدیک به گیم‌پلی آن داشته باشند.

گسترش‌دهنده Battle of Jakku، سیاره (نقشه) و حالت کاملا جدیدی را به بخش چندنفره بازی اضافه می‌کند. سیاره Jakku که در واقع محل رخ دادن نبردی با همین اسم است، اتفاقات ۲۹ سال پیش از داستان قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های «جنگ ستاره‌ای» یعنی The Force Awakens را روایت می‌کند و به‌گونه‌ای Battlefront را به فیلم نسبت می‌دهد.

شما می‌توانید که از طریق این لینک به پخش زنده مراسم در تویچ دسترسی داشته باشید.

عنوان Star Wars: Battlefront که ساخت دنباله‌ها آن نیز تایید شده است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اولین گسترش‌دهنده رایگان بازی، فردا برای کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند و هفته آینده نیز برای سایرین منتشر خواهد شد.