Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تقاضاها برای کنترلر الیت اکس‌باکس‌وان از پیش‌بینی‌های مایکروسافت نیز فراتر رفته است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  elite-controller-buttons-close.jpg]

کنترلر زیبای الیت که اوایل آبان ماه امسال همراه با عنوان Halo 5: Guardians منتشر شد، در مدت زمان بسیار کوتاهی به محبوبیت چشم‌گیری در میان دارندگان اکس‌باکس‌وان و حتی پلتفرم‌های دیگر نیز دست یافت، اکنون تقاضاها برای آن از پیش‌بینی‌های خود مایکروسافت فرارتر رفته و برنامه‌های بخش اکس‌باکس شرکت را با مشکل مواجه کرده است! برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس مایکروسافت در تویتر رسمی خود و در واکنش به درخواست طرفداران برای کنترلر الیت ضمن کمیاب خواندن آن‌ها این‌گونه اظهار کرد:
نقل‌قول:
ما در حال کار بر روی اضافه کردن تعداد بیشتری از آن‌ها به موجودی انبارهای خود هستیم. ببخشید، یافتن آن‌ها بسیار دشوار است!
مشکل اصلی از جایی آب می‌خورد که تقاضاها برای خرید این دسته ۱۵۰ دلاری آن‌قدر زیاد شده که حتی از پیش‌بینی‌های مایکروسافت نیز گذر کرده است. اما آیا می‌توان یکی از آن‌ها را برای سپری کردن تعطیلات کریسمس یافت؟! اسپنسر در این‌باره هم سخن گفته است:
نقل‌قول:
از آن‌جا که نمی‌خواهم به شما وعده‌ای بدهم که شاید امکان تحقق یافتن را نداشته باشد؛ باید بگویم که بسیار سخت است! تقاضاها از حد موردانتظار تجاوز کرده‌اند. اگر شما خواهان کنترلر الیت هستید و اگر یکی از آن‌ها را یافتید بدون معطلی آن را بخرید. متاسفم!
کنترلر الیت علاوه‌بر برخورداری از ظاهری شیک و زیبا، قابلیت‌هایی نظیر تغییرپذیری پدهای آنالوگ، امکان جایگزین کردن و تعویض مکان دکمه‌ها (البته این قابلیت به لطف به‌روزرسانی‌های جدید اکس‌باکس‌وان برای سایر کنترلرها نیز موجود است) و بسیار دیگری را نیز در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.
S0 (2)  حتما یکی رو دیدم میخرم