Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فهرست تروفی‌های عنوان Grand Theft Auto: San Andreas برروی سایت Exophase قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطعا عنوان Grand Theft Auto: San Andreas یکی از بهترین بازی‌های نسل ۶ و قطعا بهترین بازی برروی کنسول پلی‌استیشن۲ است. عنوانی که از هر سن و قشر آن را بازی کرده‌اند و با آن بسیار خاطره دارند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

از مدتی پیش و با انتشار تصاویری که چهره متفاوت CJ را نشان می‌داد، گمانه‌ زنی‌ها راجع به عرضه عنوان Grand Theft Auto: San Andreas برروی کنسول‌های نسل هفتم آغاز شد. حال، مدارک بیشتری برای اثبات این ادعا در اختیار است. پس از فهرست شدن نسخه فیزیکی این بازی توسط وب‌سایت‌ها آمازون و گیم‌استاپ، حال نوبت به وب‌سایت Exophase می‌رسد که تروفی‌های نسخه پلی‌استیشن این عنوان را فهرست کرده و این تروفی‌ها دقیقا با اچیومنت‌های نسخه اکس‌باکس۳۶۰ جور در می‌آید.
نسخه به‌روز شده عنوان Grand Theft Auto: San Andreas شامل تغییراتی مانند افزایش کیفیت گرافیک و جلوه‌های بصری، چک‌پوینت‌های بین مراحل بازی، برخی تغییرات در کنترل بازی و بعضی تغییرات در رستوران‌ها و فروشگاه‌های بازی می‌شود. نسخه اکس‌باکس ۳۶۰ این عنوان در سال ۲۰۱۴ و به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی بازی عرضه شد و شایعاتی مبنی بر این که نسخه پلی‌استیشن۳ این بازی در همین هفته منتشر شود به گوش می‌رسد. البته بلاگ پلی‌استیشن به این بازی اشاره‌ای نکرده است.


منبع