Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یکی از سازندگان Final Fantasy XV روند ساخت بازی را توضیح می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروز برنامه‌ نویس بازی مورد انتظار Final Fantasy XV، آقای Kitade-san بخشی از وقت خود را برای دادن اطلاعات مفیدی به بازی‌بازان و توضیح روند فعلی ساخت بازی سپری کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

آقای Kitade-san توضیح دادند که بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برای بازی کردن از ابتدا تا انتها قابل بازی است و اعضای ساخت، کاملا بازی را جمع بندی کرده‌اند. اما از اینجا به بعد کار پولیش کاری آغاز می‌شود؛ تنظیم گیم‌پلی و اضافه کردن ویژگی‌های سطح بالا کاری است که هم‌اکنون باید انجام داد. آقای Kitade-san ادامه می‌دهد که باید به‌دنبال نواقص و موارد فراموش شده بود. «این خیلی مهم است که قادر باشید تصویر نهایی بازی را در ذهن داشته باشید.» به عنوان یک برنامه نویس، او باید برروی بهینه سازی کار کند و اعضای ساخت بازی در بهترین شرایط باید تجربه بازی را به حداکثر برسانند.
مورد دیگر این است که سازندگان هم‌اکنون نیمه ابتدایی بازی را به‌طور کامل ساخته‌اند و این یک فرصت عالی به آن‌ها می‌دهد که با تمام تمرکر برروی بخش‌های آخر بازی که بسیار مهم هستند کار کنند. حال، آن‌ها می‌دانند که چه مقدار تلاش و وق لازم است تا بازی به سرانجام نهایی برسد. به‌شخصه انتظار کشیدن برای فاینال فانتزی ۱۵ را دوست دارم و بسیار مشتاق هستم تا آن را تجربه کنم.
[تصویر:  Final-Fantasy-XV_2015_08-10-15_001-250x141.jpg]

منبع