Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در Ace Combat 7 شاهد نما‌های واقعی و داستانی همه جانبه خواهیم بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس معرفی رسمی و انتشار اخبار و عکس‌هایی از بازی Ace Combat 7 در روزهای پیشین، امروز نیز طی کنفرانس خبری باندای نامکو آمریکا اطلاعات و تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد. یک تصویر زیبا از F-22 که می‌توانید در ادامه مطلب آن را مشاهده کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
[تصویر:  ACE7_keyart.jpg]
[font=tahoma]طبق اطلاعاتی که در کنفرانس خبری امروز مطرح شد، باید منتظر یک توپخانه از جنگ‌افزارهای فوق پیشرفته و سرسخت ترین دشمنان این سری بازی باشیم. همچنین طرفداران قدیمی سری Ace Combat می‌توانند خوشحال باشند زیرا به گفته سازندگان، قسمت هفتم قرار است به ریشه‌های مجموعه بازگردد و بخش Strangereal fictional world نیز به بازی بازخواهد گشت.
[/font]

همچنین دریافتیم که بازی از عکس‌های واقعی، نبرد‌های Dog Fight هیجان انگیز، هواپیماهای زمان آینده و یک خط داستانی همه جانبه بهره می‌برد. به نظر می‌رسد همین عناصر کافی باشند تا قسمت هفتم بازی Ace Combat بتواند به شکوه قسمت‌های ۴ و ۵ این سری برسد. البته باید تا انتشار بازی منتظر ماند.

رئیس بازاریابی آمریکای شرکت باندای نامکو، اریک هارتنس در کنفرانس خبری امروز چنین گفت:

نقل‌قول:
Ace Combat 7 اوج جنگ‌های هوایی این مجموعه در ۲۰ سال طول عمر این سری است. تجربه تیم سازنده، یک تجربه واقع‌گرایانه و هیجان انگیز را به ارمغان می‌آورد. برای هر فرانچایز، دو دهه رشد کردن و به بلوغ رسیدن، کم اهمیت نیست. با این طول عمری که مجموعه Ace Combat دارد، مبارزات هیجان انگیزی را در قالب جلوه‌های بصری شگفت انگیز و خط داستانی منحصر به فرد و همه جانبه ارائه می‌کند. ما به آینده نگاه می‌کنیم و اینکه بازی‌بازان، خلبان‌های جنگی شده‌اند.

منبع