Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شوهی یوشیدا: Crash Bandicoot به پلی استیشن ۴ نخواهد آمد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سونی با ارائه قابلیت اجرای بازی‌های پلی استیشن ۲ برروی پلی استیشن ۴ این امید را در طرفداران ایجاد کرد که بسیاری از عناوین خاطره انگیز همانند SOCOM و Crash Bandicoot کنسول افسانه‌ای پلی استیشن ۲ به کنسول نسل هشتمی سونی بیایند اما شوهی یوشیدا با پاسخ به طرفداران آن‌ها را ناامید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه باشید.

مدیر بخش سرگرمی‌های سونی در حساب رسمی توییتر خود به سوالات طرفداران مبنی بر پشتیبانی پلی اسیتشن ۴ از SOCOM و Crash Bandicoot پاسخ منفی داد. در مورد عنوان SOCOM یوشیدا اینطور گفت:
«ما هیچ برنامه‌ای برای SOCOM نداریم، از شما بخاطر شور و اشتیاق‌تان ممنونم.» او همچنین چندین بار دیگر بر عدم انتشار SOCOM برروی پلی استیشن ۴ اشاره کرد. در ادامه نیز به‌صورت واضح به طرفداران اعلام کرد که Crash Bandicoot به پلی استیشن ۴ نخواهد آمد.
[تصویر:  ShuheiYoshida.jpg]
این پایان پرسش و پاسخ‌ها نبود و تعدادی از طرفداران به این نکته اشاره داشتند که اجرای بازی‌های پلی استیشن ۲ برروی پلی استیشن ۴ قابلیت پشتیبانی نیست، چراکه آن‌ها نمی‌توانند با دیسک به بازی بپردازند. یوشیدا حرف طرفداران را قبول داشت و نیز اضافه کرد:
«این عناوین بهبود‌هایی داشته‌اند و البته از تروفی نیز پشتیبانی می‌کنند.»
در ادامه نیز یکی از طرفداران شروع به بحث با یوشیدا کرد و از وضعیت بد به‌روزرسانی‌های پلی استیشن ۴ انتقاد کرد. به گفته او عدم انتشار قابلیت‌های درخواستی طرفداران همانند قابلیت تغییر نام حساب شبکه پلی استیشن، انتخاب تصویر زمینه دلخواه و همچنین قابلیت‌های درخواستی مربوط فایل‌ها و چندین قابلیت دیگر بسیار بد است. یوشیدا در پاسخ به او کمی بی‌رحم شد و بدون آن‌که حرف او را تایید کند و از صبر او تشکر کند تنها به نوشتن جمله «ما از نیازهای مردم باخبریم» بسنده کرد.
[تصویر:  ps-move-sale.jpg]
همچنین برای تمامی بازی‌هایی که برای واقعیت مجازی پلی استیشن می‌‌آیند به PlayStation Move نیاز نخواهید داشت و تنها تعدادی از آن‌ها به PlayStation Move نیاز دارند. در آخر نیز یوشیدا به این نکته اشاره کرد که ساخت واقعیت مجازی پلی استیشن از سال ۲۰۱۰ شروع شده بود.


منبع