Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آرون گرینبرگ: تیم اکس باکس جاه‌طلبی‌های زیادی برای نوآوری دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دو سال از زمان انتشار کنسول اکس باکس‌وان گذشته است و تیم اکس باکس مسیری بلند را از سال ۲۰۱۳ که کنسول منتشر شد، طی کرده است. این طبیعی است که تیم اکس باکس نگاهی به گذشته خود داشته باشد و دست آوردهای امسال خود را ببیند و به آینده کنسول فکر کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
[تصویر:  XBox-One-Logo-Wallpaper-ds1-670x377-cons...50x141.jpg]
مدیر بازاریابی مایکروسافت یعنی آرون گرینبرگ، در مصاحبه‌ای با DualShockers از جو این روزهای تیم اکس باکس گفت.
«باید بگم که تیم به‌شدت به خود افتخار می‌کند. این از آن نوع صنعت‌ها و کارهایی است که فعالیت‌های زیادی را می‌خواهد تا به نتیجه دلخواه دست یابد. شما آن دانه‌های گیاه‌ها را می‌کارید اما شاید نتوانید محصول آن گیاه را دریافت کنید… همان‌طور که می‌دانید ساخت یک بازی به بیش از دو سال زمان نیاز دارد و بسیاری از نوآوری‌های کنسول و کارهایی که ما می‌خواهیم انجام دهیم نیز به زمان نیاز دارند. چیزی که شما هم‌اکنون می‌بینید، نتیجه زحمات تیمی است که بی‌وقفه برروی ارائه بازی‌های انحصاری و سرویس‌های آنلاین بدون مشکل کنسول کار کرده است و من فکر می‌کنم که همه این‌ها با تمرکز کردن برروی طرفداران‌مان بدست آمده است. من فکر می‌کنم که اگر مشتری را ابتدای همه چیز قرار دهی و به قول معروف بگویی حق با مشتری است، کارهای تجاری تو نیز در مسیر درست قرار خواهند گرفت. من حقیقتا به خود افتخار می‌کنم که بخشی از این تیم هستم.
البته اگر همین سوالات را از فیل اسپنسر بپرسید، خواهید دید که او هنوز راضی نیست و می‌خواهد کارهای بزرگ‌تری انجام دهد و این عالی است. می‌دونید من فکر می‌کنم که تیم ما بسیار جاه‌طلب است و می‌خواهد نوآوری‌های زیادی را انجام دهد. تیم ما می‌خواهد به طرفداران بازی‌های زیادی را در سال‌های آینده عرضه کند. به گمانم اگر به نوآوری‌ها و کارهایی که تیم ما در چند سال اخیر انجام داده است نگاه کنید، تیمی را می‌بینید که تمرکزش برروی ارائه نوآوری‌های متفاوت و بازی‌های زیباست. من به آینده تیم اکس باکس بسیار امیدوارم و بازهم بخاطر بخشی از این تیم بودن به خود افتخار می‌کنم.»
کسی نمی‌تواند دست‌آوردهای مایکروسافت را با اکس باکس‌وان در چند سال اخیر رد کند و باید دید این تیم در سال ۲۰۱۶ چه می‌کند.