Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دسترسی به بخش چندنفره عناوین پلی‌استیشن۴ در آخر این هفته کاملا رایگان خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  22967460613_c4b173c4b4_b.jpg]

دوستان خود را فرا بخوانید، حجم اینترنت خود را تمدید کنید و بساط بازی را برای این جمعه آماده کنید! چراکه طبق اعلام رسمی سونی، همه دارندگان کنسول پلی‌استیشن۴ می‌توانند که تعطیلات آخر هفته دومین هفته از ماه دسامبر را با تجربه کاملا رایگان بخش چندنفره بازی‌های محبوب خود سپری کنند. برای آگاهی از جزئیات بیش‌تر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

همان‌گونه که اطلاع دارید، برای دسترسی به بخش چندنفره بازی‌ها بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن از طریق شبکه پی‌اس‌ان، باید حتما اشتراک پلاس داشته باشید. اما این‌بار سونی برای خرسند کردن طرفدارن پیش از شروع سال جدید میلادی به همه دارندگان کنسول پلی‌استیشن۴ اجازه داده است که ۲ روز پایانی این هفته به صورت کاملا رایگان، بخش چندنفره همه عناوین موجود را تجربه کنند و دیگر هیچ‌گونه الزامی در خرید اشتراک پلاس در کار نخواهد بود.

بدین ترتیب، ساعت ۱۲:۰۱ قبل از ظهر روز جمعه، مورخه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) دسترسی رایگان به بخش چندنفره بازی‌ها فعال خواهد شد و تا ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر روز دوشنبه؛ مورخه ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) ادامه خواهد داشت. برای فعال کردن این دسترسی نیز تنها کافی است که وارد بخش چندنفره بازی مدنظر خود شوید و پس از طی کردن مراحل بارگذاری و انتخاب آیتم‌های مختلف به بازی بپردازید.

در پایان شایان به ذکر است که شما برای دریافت بازی‌های رایگان و تخفیفات گسترده مخصوص مشترکین پلاس، هم‌چنان به اشتراک پلاس نیاز خواهید داشت و این آخر هفته، تنها مجالی برای تجربه رایگان بخش چندنفره بازی‌ها خواهد بود. همچنین این فرصت ویژه فقط به دارندگان کنسول پلی‌استیشن۴ محدود است.

پس اگر هنوز اشتراک پلاس خود را تمدید نکرده‌اید، فرصت را غنیمت بشمارید و این آخر هفته را با رقابت‌های آنلاین با دوستانتان بگذرانید!