Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویری از بسته الحاقی جدید The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از کسب جوایز متعدد در مراسم TGA 2015، سی‌دی پراجکت‌رد بازی‌بازان را فراموش نکرده است و اکنون شاید برای قدردانی از اعتماد بازی‌بازان زمان مناسبی باشد تا آخرین پرده از زندگی گرالت در The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی شود. در ادامه همراه ما باشید.

[تصویر:  the_witcher_3__wild_hunt_guidebook_cover...50x141.png]
سی‌دی پراجکت‌رد دقایقی پیش اولین تصاویر را از بسته الحاقی جدید با نام Blood and Wine برای The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد. این بسته الحاقی شامل ۲۰ ساعت ماجراجویی جدید در منطقه‌ای کاملا جدید به نام توسان خواهد بود. سرزمینی که تاکنون روی جنگ و خرابی به خود ندیده است؛ با مردمی خوش‌گذران و شوالیه‌هایی که باعث شده‌اند تا رازی قدیمی و خونین پنهان بماند.
کنراد تومازکیویچ، کارگردان بازی، در این باره توضیح می‌دهد.
نقل‌قول:
سال ۲۰۱۵ تقریبا رو به پایان است. سالی فوق‌العاده برای عناوین جهان‌باز و The Witcher. یک سال تلاش بی‌وقفه برای تیم ما با کسب بیش از ۳۰۰ جایزه شخصی و تیمی پایانی خوبی محسوب می‌شود. ما برای رسیدن به این نقطه موانع بسیاری را پشت سر گذاشتیم و قطعا در پیمودن این راه مدیون اعتماد بازی‌بازان هستیم. در واقع امسال سال شما بود. Blood and Wine، دومین بسته الحاقی The Witcher 3: Wild Hunt، در حال ساخت است. با جهانی که نظیر آن را تاکنون نه در Wild Hunt دیده‌اید و نه در Hearts of Stone. شهری مملو از داستان‌ها و روایت‌های مختلف که به دست شما کشف خواهند شد.
آن‌طور که تاکنون اطلاعات به‌دست آمده است، Blood and Wine آخرین بسته‌ الحاقی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. این بسته الحاقی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد.
فارغ از شایعاتی که در مورد ساخت The Witcher 4 وجود دارد، امیدواریم پایانی باشکوه نصیب Wild Hunt شود.
منبع : DSO Gaming