Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان System Shock 3 رسما معرفی شد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  b32-ds1-670x438-constrain-250x163.jpg]
امروز استودیو آدرساید اینترتینمنت، بازی System Shock 3 را رسما معرفی کرد. استودیویی که قرار است یک بازی از دو دهه قبل را برای بازی‌بازان بازسازی کند. در ادامه همراه ما باشید.

امروز تارنمایی به این آدرس، شمارش معکوسی را به نمایش گذاشت که تا پنج روز دیگر به اتمام خواهد رسید. پس از اینکه این خبر در فضای مجازی پخش شد، تصویری از پایان شمارش معکوس بازی منتشر شد که نام System Shock 3 در پس زمینه‌ای مشکی نشان می‌دهد. بدین ترتیب می‌توان مطمئن شد که سری System Shock قرار است پس از ۲۱ سال دوباره به صنعت بازی بازگردد.
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/12/system-shock-3-670x395-e1449591700394.png[/img]
  تنها اطلاعاتی که فعلا موجود است این است که بازی توسط اعضای سازنده عنوان Bioshock با همکاری اعضای استودیو لوکینگ گلس، خالق سری System Shock، در حال ساخت است. این افراد که اکنون تحت نام استودیو آدرساید در حال فعالیت هستند، به سرپرستی پل نویرات، موسس استودیو لوکینگ گلس، به ساخت بازی مشغول هستند.
System Shock 2 عنوانی بود که ۲۱ سال پیش منتشر شد و یکی از به‌ یادماندنی‌ترین بازی‌ها در زمان خود لقب گرفت. لازم به ذکر است چندی پیش نیز تصاویری از بازسازی برخی محیط‌های بازی لو رفته بود.
منبع : Dualshockers
درود و خسته نباشید  S0 (29)
به گمونم دارید خبر خودتون رو نقض میکنید! نسخه سوم معرفی شده بعد این کلمه چیه این وسط: یک بازی از دو دهه قبل را برای بازی‌بازان بازسازی کند
اگر بازی سوم هستش که کاملا جدیده دیگه. باز سازی چیه  S0 (2)
نقل‌قول: System Shock 2 عنوانی بود که ۲۱ سال پیش منتشر شد

اینجا هم یک اشتباهی پیش اومده. اولین نسخه درسته 21 سال پیش اومد (1994) ولی دومین نسخه نه چون در سال 1999 عرضه شد (16 سال)
این موارد توی خبر صفحه اصلی هم هستش و ویرایشی صورت نگرفته. دقت کنید.
ممنون
در مورد باسازی بگم که یه خبری هم قبل این منتشر شد که قراره سیستم شاک بازسازی بشه ولی نگفت که اسم بازی چیه. واسه همینم احتمال داره که این بازسازی همون نسخه یک باشه هر چند که اسمش نبایستی سیستم شاک 3 میبود ولی در کل در این مورد شک و تردید هستش.
دومی هم حرف شما درسته نسخه اول 21 سال پیش منتشر شد و من اشتباه نوشتم.
تصحیح شد.
ممنون بابت دقت نظرت S0 (2)
وای خدا مگه داریم علییییییه هنوز یکی از پدران سبک سرویوال هارر و اکشن آر پی جی به حساب میاد
باورم نمیشه
دارن سنت شکنی میکنن 
اون از سایکوناتز  اینم از این 
عجب  S0 (44)