Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت‌های سازنده Ghost Recon: Wildlands در مورد روند ساخت و هوش مصنوعی را بخوانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Ghost Recon: Wildlands قطعا یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سال آینده است و قطعا لذت تجربه سری Ghost Recon را به انتها می‌رساند. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

یوبی‌سافت سخت مشغول کار برروی Ghost Recon: Wildlands است و طی پرسش و پاسخی که به تازگی با هواداران انجام شده است، اطلاعات مفیدی از بازی منتشر کرده است.

طبق صحبت‌های دامینیک باتلر، سرپرست طراحی بازی، استودیوی سازنده حدود ۳ سال را صرف ساخت بازی کرده است. باتلر همچنین تاکید می‌کند که Ghost Recon: Wildlands یک عنوان کاملا غیر خطی است و بازی‌بازان می‌توانند هر طور که می‌خواهند به هدف مورد نظر خود در بازی دست پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر بازی‌باز قصد جمع‌آوری اطلاعات از پایگاه دشمن را داشته باشد، می‌تواند به ارامی به پایگاه نفوذ کند و یا می‌تواند همه را به تیر ببندد. در هر صورت، اگر بازی‌بازی نتواند با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کند، می‌تواند با هوش مصنوعی بازی را به پیش ببرد و به صورت تکی بازی کند. صحبت از هوش مصنوعی شد، بد نیست این را هم بگوییم که Ghost Recon: Wildlands از هوش مصنوعی هوشمندانه‌ای بهره می‌برد. و سیستم هوش مصنوعی افراد در بازی، به محیط و وسایل و اجزای موجود در آن بستگی دارد و در اثر هر موردی، تغییر می‌کند.

Ghost Recon: Wildlands در تاریخی نا مشخص در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.
[تصویر:  Ghost-Recon-Wildlands-Logo-250x141.jpg]

منبع