Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Until Dawn: Rush of Blood پیش از عرضه عنوان اصلی Until Dawn در دست ساخت بوده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی Supermassive Games به تازگی اعلام کرده که عنوان ترسناک واقعیت مجازی آن‌ها که با نام Until Dawn: Rush of Blood شناخته می‌شود، پیش از عرضه عنوان اصلی Until Dawn در دست ساخت بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

سایمون هری، تهیه کننده بازی Until Dawn، طی مصاحبه اخیری که انجام داده درباره تاثیر موفقیت Until Dawn برروی Until Dawn: Rush of Blood صحبت کرده است.
نقل‌قول:
«واضخ است که موفقیت Until Dawn یک نقطه آغاز عالی برای Until Dawn: Rush of Blood است، اما ما قبل از اینکه بدانیم واکنش مردم  نسبت به Until Dawn چیست، ساخت بازی واقعیت مجازی خود را آغاز کرده بودیم. من فکر می‌کنم که موفقیت عنوان اصلی در موفقیت این عنوان تاثیر گذار است و امیدوارم که بازی‌بازان از تجربه Until Dawn: Rush of Blood هیجان زده شوند.»
او همچنین در مورد آوردن Until Dawn از کنسول پلی‌استیشن۳ به پلی‌استیشن۴ صحبت کرد و گفت این انتقال، انتقال فناوری، سیستم و محتوا بود.
نقل‌قول:
«انتقال این بازی از نسخه اولیه و محدود پلی‌استیشن۳ به نسخه کامل پلی‌استیشن۴، یک انتقال بزرگ از نظر فناوری، سیستم‌ها و مخصوصا محتوا بود. این انتقال قابل توجه به ما این امکان را می‌دهد که در Rush of Blood از همان موتور نسخه اصلی استفاده کنیم و ابزار کار از ابتدا مشخص باشد. پس اینگونه اضافه کردن محتوا مانند مکان‌ها و شخصیت‌ها راحت تر است. با توجه به این که ما جنبه‌های زیادی را در Until Dawn: Rush of Blood به‌وجود آوردیم، عدلانه است اگر بگوییم که محتوای بزرگی را برای این بازی خلق کردیم.»
موردی که واضخ است این است که استودیوی Supermassive Games به اشتباهات گذشته خود توجه می‌کند و از آن‌ها برای ساخت بازی جدید درس می‌گیرد. در مورد Until Dawn: Rush of Blood نیز همینگونه است و سازندگان اعلام کرده‌اند که از نسخه اصلی Until Dawn حقه‌هایی را یاد گرفته اند.
نقل‌قول:
«Until Dawn حقه‌های زیادی را درباره خلق ترس و دلهره به ما یاد داد و اینکه در چه جاهایی برای ترساندن مخاطب و شوک دادن با او اقدام کنیم. برخی از فناوری‌های جدید صدا و بهینه‌سازی‌های مخصوص واقعیت مجازی، همگی به ما کمک می‌کنند.
Until Dawn: Rush of Blood هنوز تاریخ انتشاری ندارد.
[تصویر:  until_dawn_rush_of_blood2-250x141.jpg]

منبع