Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یوبیسافت احتمالا Assassin’s Creed HD Collection را عرضه خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
باتوجه به محبوبیت عرضه عناوین ریمستر و بازسازی شده در نسل هشتم و همچنین موفقیت مالی این عناوین، این احتمال به‌وجود آمده است که یوبیسافت نیز مجموعه‌ای از عناوین Assassin’s Creed را برای این کنسول‌های نسل هشت عرضه کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه باشید.

این شایعه زمانی به‌وجود آمد که  کمپانی یوبیسافت سایتی با این چنین توضیحی را به‌صورت رسمی ثبت کرد: Assassin’s Creed Collection.
این سایت هنوز راه انداخته نشده است و زمان دقیق ثبت آن نیز ۲۱ آذر است. سری Assassin’s Creed همیشه بخشی از محبوب‌ترین بازی‌های یوبیسافت بوده است و باز عرضه مجموعه کامل آن به صورت HD می‌تواند مورد استقبال طرفداران قرار گیرد.
[تصویر:  Assassins-Creed-Council.jpg]
جدیدترین عنوان این سری، Assassin’s Creed: Syndicate بود که توانست نمرات نسبتا بهتری از نسخه قبلی خود دریافت کند. هنوز خبری از آینده این سری نشده است و بسیاری از منتقدین نیز معتقدند سبک بازی درحال تکراری شدن است.

منبع
به احتمال زیاد میگیرمش البته اگه یوبی سافت واقعا ریمستر کنه نه اینکه بیاد همون بازی قدیم رو با کد نویسی  ps4 بده بیرون. یوبی عاجزانه درخواست میکنم حداقل یه تغییری توشون بده.
و من همچنان منتظر اساسین 2 و رولیشین ریمستر Wall
منتظر اساسین برادرهودم یادش بخیر 241
(12-14-2015, 10:41 PM)The Breaker نوشته است: [ -> ]به احتمال زیاد میگیرمش البته اگه یوبی سافت واقعا ریمستر کنه نه اینکه بیاد همون بازی قدیم رو با کد نویسی  ps4 بده بیرون. یوبی عاجزانه درخواست میکنم حداقل یه تغییری توشون بده.

اينقد دلم براش تنگ شده كه تغييري هم نداشته باشه ميخرم 241 
اقا يه سوال كدوم نسخه ها ريمستر ميشن؟ نسخه هاي اصلي يعني 1 و 2 و 3 و 4 ؟
به خاطر الطایر و اتزیو میخرم میخرم Ghelion