Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کاتسوهیرو هارادا درخواست‌ها برای نسخه رایانه‌های شخصی Tekken 7 را بررسی می‌کند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Tekken-7-Fated-Retribution-feature-672x372.jpg]
همیشه سری بازی‌های Tekken دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین بازی‌بازان و به خصوص افرادی که به سبک Fighting علاقه مند هستند، دارند. حال، با وجود اینکه هنوز باندای نامکو گیمز نسخه رایانه‌های شخصی Tekken 7 را که جدیدترین نسخه این سری است تایید نکرده است، کاتسوهیرو هارادا با انتشار چند توئیت از اینکه در حال مطالعه درخواست‌هایی است که برای نسخه رایانه‌های شخصی به دستش رسیده است، خبر داد. این موضوع را حتما مد نظر داشته باشید که این توئیت از سوی هارادا به معنی تایید عرضه نسخه رایانه‌های شخصی Tekken 7 نیست؛ اما شاید بتواند آن را محتمل‌تر کند. 
یکی از توئیت‌های کاتسوهیرو هارادا را مشاهده می‌کنید:
نقل قول: نوشته است:من همین الان دارم در خواست‌های شما رو می‌خونم! چه میشه کرد زمانی که هواداران مشتاق عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی هستند؟
— Katsuhiro Harada (@Harada_TEKKEN) December 14, 2015
گفتنی است که این بار اول نیست که هارادا به عرضه نسخه‌ رایانه‌های شخصی Tekken 7 تمایل نشان می‌دهد. وی پیش از این نیز به این موضوع که هواداران بسیاری نسخه رایانه‌های شخصی بازی را ترجیح می‌دهند، اشاره کرده بود.
Tekken 7: Fated Retribution از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ بهره می‌برد و اولین بار دستگاه‌های آرکید در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین مدتی بعد نیز برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی آر نیز پورت خواهد شد.
گفتنی است که Tekken 7: Fated Retribution یک به‌روز رسان برای بازی Tekken 7 است و دارای ویژگی‌های جدید، استیج‌های جدید، لباس‌ها و شخصیت‌های جدیدی خواهد بود. همچنین در این نسخه شخصیت Akuma از بازی Ultra Street Fighter IV قابل بازی خواهد بود؛ البته گفته شده است که Akuma یک شخصیت منفی خواهد بود!