Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ۵ موسیقی Dragon Age: Inquisition را به صورت رایگان دریافت کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Dragon Age: Inquisition در پاییز سال ۲۰۱۴ عرضه شد و منتقدان را وادار به تحسین این عنوان کرد. یک نقش آفرینی خوش ساخت و غنی که هر بازی‌باز و نقش‌آفرینی بازی را مجذوب خود می‌کرد. برای خواندن ادامه خبر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

این عنوان که لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۴ را نیز به خود اختصاص داد، دارای موسیقی‌های متن زیبا و حماسی زیادی بود. قطعه‌های موسیقی که بسیاری از بازی‌بازان علاقه دارند آن‌ها در لیست پخش موسیقی خود داشته باشند. با اینکه خیلی‌ها ماجراجویی و سفر خود در Dragon Age: Inquisition را تا الآن تمام کرده‌اند، اما بدشان نمی‌آید موسیقی‌های این عنوان را داشته باشند. به عنوان هدیه تعطیلات، بایوور پیشنهاد آهنگ‌های Exalted Council را به بازی‌بازان داده است. ۵ آهنگ زیبا و شنیدنی که به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارند. در زیر می‌توانید نام این موسیقی‌ها را ببینید:
  • Fall of the Magistr

  • Scout Lace Harding

  •  Inquisitor

  • The Followers

  • The Slightest Ones
این ۵ آهنگ از اکنون تا ۳۱ دسامبر به صورت رایگان در دسترس هستند. برای دریافت این آهنگ‌ها وارد اینجا شوید و یا وارد وب‌سایت رسمی Dragon Age شوید.
Dragon Age: Inquisition هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان، رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس‌۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ در دسترس است.
[تصویر:  Dragon_Age_Inquisition_wallpaper-250x141.jpg]
منبع
وقتی تورنت هست نیازی نمیبینیم برای 5 تا اهنگ رایگان خوشحال بشیم!
(12-20-2015, 09:52 PM)www. نوشته است: [ -> ]وقتی تورنت هست نیازی نمیبینیم برای 5 تا اهنگ رایگان خوشحال بشیم!
با سلام
دوست عزیز این طرز تفکر شما هست و خیلی ها چنین فکری نمی کنند. بله تورنت و خیلی از سایت های دیگه هست که کل موسیقی های بازی رو برای دانلود قرار داده خواستید بگید من خودم نسخه ی Flac آهنگ ها رو در اختیارتون قرار میدم ولی برای کسایی که بازی رو اورجینال خریدند این مطلب خوشحال کنندهای هست. به خصوص بازی مثل این بازی که در کنار زیبایی های خاص خودش موسیقی های بسیار زیبایی هم داره.
پس فقط به فکر خودتون نباشید و کمی هم به فکر افراد دیگه باشید.
موفق باشید.
ممنون دنبالش بودم  S0 (29)