Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه دموی بازی Rise of the Tomb Raider بر روی فروشگاه ایکس باکس رفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  nbi7wubq54pvv88m80qe.jpg]

سخه نمایشی (Demo) بازی Rise of the Tomb Raider در کمال ناباوری شب گذشته درون فروشگاه ایکس باکس قرار گرفت . تعجب ما برای این بوده که در این نسل موارد این چنینی پیش نیامده. 

نسخه ی دموی Rise of the Tomb Raider با حجم ۲۰.۸ گیگابایت بر روی ایکس باکس قابل دانلود است ٰکه حجم اصلی بازی هم همینقدر در نظر گرفته شده. همچنین اگر از این بازی خوشتون اومد میتونید از اون رو خریداری کنید و ان را باز کنید.

مایکروسافت از یکم دی (۲۲ دسامبر) فروش آخر سال خودش را شروع میکند و پایین اومدن قیمت نسخه اصلی Rise of the Tomb Raider دور از انتظار نیست.بازی Rise of the Tomb Raider در سال 2015 یکی از بهترین نقد های ایکس باکس وان را نصیب خود کرد ولی نتوانست از نظر فروش رتبه خوبی را برایش در نظر گرفت.

Crystal Dynamics درون اخرین تلاش خود برای قرار دادن این بازی در لیست برترین بازی های پرفروش با توجه به امار نوامبر NPD شکست خورد.البته فهمیدن دلیل این شکست زیاد سخت نیست. با توجه با توافق شرکت های مایکروسافت و اسکوئرانیکس برای انتشار Rise of the Tomb Raider به صورت زمان انحصاری برروی ایکس باکس وان ٰ، طبیعی است که فروش این بازی حداقال به نصف برسد. وقتی وضعیت بدتر شد که دو شرکت اقدام به انتشار بازی های Fallout 4 و Call of Duty: Blackops 3 کردند.ضربه ی نهایی را بازی Star Wars: Battlefront یک هفته بعد از انتشار Rise of the Tomb Raider زد. وقتی که لاراکرافت میان بتسدا، اکتیویژن و الکترونیک‌آرتز قرار گرفت و کاهش فروش ناباورانه ای داشت.

با این حال ، باتوجه به کریسمس و تعطیلات سال نو زمان مناسبی برای انشار نسخه دموی بازی است چون در هفته جاری میلیون ها کاربر اماده بازی با ایکس باکس وان خواهند شد و همچنین تعدادی زیادی قصد خرید این بازی را دارند.

بازم هم طرفداران باید منتظر لاراکرافت در پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی باشند.شرکت آمازون فرانسه تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه های شخصی را ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (نهم بهمن‌ماه) اعلام کرد است.
با سلام
لطفا لینک منبع خودتون رو قرار بدید.
در ترجمه ی اخبار از بکار گیری کلمات عامیانه پرهیز کنید. (همینقدر)
منبع خبر رو قرار بدید تا مشکلات خبر رو بهتون اطلاع بدیم.
سلام


"نسخه دموی بازی Rise of the Tomb Raider بر روی فروشگاه ایکس باکس رفت"

کلمه "رفت" اینجا کاملا اشتباهه، باید نوشته بشه "قرار گرفت"

از کلمات خودمونی و عامیانه داخل متن و عوان خبر استفاده نکنید.

ا این حال ، باتوجه به کریسمس و تعطیلات سال نو زمان مناسبی برای انشار نسخه دموی بازی است چون در هفته جاری میلیون ها کاربر اماده بازی با ایکس باکس وان خواهند شد و همچنین تعدادی زیادی قصد خرید این بازی را دارند.


باید اخر جمله نوشته بشه"کاربران زیادی قصد خرید بازی را خواهند داشت"

منبع خبرتونو باید قرار بدید تا مشخص بشه این خبر از کدوم منبع خبری هست.