Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیر عامل نینتندو: به‌ پیشرفت خود ادامه خواهیم داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Nintendo-tatsumi-ds1-670x385-constrain.png]

امروز وبسایت رسمی نینتندو، پیغام جدیدی از تاتسومی کیمیشیما، مدیر عامل جدید نینتندو که خطاب به سرمایه‌گذاران و سهام‌داران بود، منتشر کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خواندن پیغام مدیر عامل جدید یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌‌های صنعت بازی‌سازی، با انجمن گیمفا همراه باشید.


وبسایت رسمی نینتندو، این پیغام را در هر 2 زبان انگلیسی و ژاپنی منتشر کرد که به شرح زیر است:

نقل‌قول: از زمان عرضه کنسول Family Computer System در سال 1983، کمپانی نینتندو همواره در حال عرضه محصولات مرتبط با سرگرمی در بخش‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار بوده است. در بخش سرگرمی‌های خانگی، صنعت بازی‌های ویدیویی یکی از صنایعی است که از ژاپن، کار خود را آغاز کرد و به دیگر نقاط جهان راه یافت و نینتندو در طی این مدت، خود را به عنوان یک نام تجاری بزرگ که کارش گسترش فرهنگ بازی‌های ویدیویی است، در سطح دنیا مطرح کرد.

ما باور داریم که می‌توانیم با عرضه محصولات و سرویس‌های مختلف، لبخند را بر لبان مردم در سر تا سر دنیا بیاوریم. در طول این مدت، هدف و استراتژی اصلی ما گسترش جمعیت بازی‌بازان از طریق عرضه محصولاتی که توسط تمام افراد بتواند استفاده شود، بوده است؛ حال، ما می‌خواهیم که یک قدم به جلو برداریم و به همین منظور، برنامه داریم که محصولات خود را برای افراد بیشتری در دست قرار بدهیم.

ما در حال حاضر، محصولات خود را به روش‌های مختلفی عرضه می‌کنیم تا مصرف کنندگان و بازی‌بازان حرفه‌ای، بتوانند راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشند. از طرفی دیگر، ما همیشه کنسول‌های مختلفی را عرضه کرده‌ایم و هم‌اکنون، در حال کار برروی کنسول جدید خود، یعنی نینتندو NX هستیم که یک مفهوم کاملا جدید است و با س**یاست‌های ما هم‌خوانی دارد. همچنین ما به این دلیل که می‌خواهیم افراد بیشتری به محصولات نینتندو دسترسی داشته باشند، اعلام کردیم که قصد داریم وارد صنعت ساخت نرم‌افزارهای موبایل شویم و علاوه بر سود به‌دست آوردن، با این بخش نیز همکاری داشته باشیم.

همچنین ما مدتی قبل، محصولی به نام آمیبو را معرفی کردیم (شخصیت‌های نینتندو در قالب عروسک‌) که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. شایان ذکر است که ما تمام تمرکز خود را برروی بازی‌های ویدیویی محدود نکرده‌ایم و قصد داریم که در آینده نزدیک، اجازه راه‌یابی شخصیت‌های نینتندو  به شهربازی‌های مختلف را بدهیم. علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد، ما قصد داریم که راه‌های جدیدی برای مصرف کنندگان ابداع کنیم تا آن‌ها بتوانند در زندگی روزمره خود نیز با شخصیت‌های محبوب نینتندو در تماس باشند.

به همین دلیل، ما قصد داریم که نحوه استفاده از شخصیت‌های تحت مالکیت نینتندو را به روش‌های مختلف، گسترش دهیم. همچنین ما قصد داریم سرویس جدید My Nintendo را راه‌ اندازی کنیم که یک سیستم حساب کاربری جدید است و در حقیقت به‌عنوان یک پل ارتباطی بین کنسول‌های ما و دیگر دستگاه‌ها عمل می‌کند. این سرویس‌های جدید به کاربر کمک می‌کند تا راحت‌تر با محصولات مرتبط با نینتندو در تماس باشد.

کمپانی نینتندو قصد دارد که با نشان دادن انعطاف‌پذیری، خود را به بازار امروزی که مدام در حال تغییر است برساند و در همه حال، عبارت "ارزش اصلی‌ سرگرمی به منحصر به فرد بودن آن است" را سرلوحه قرار دهد و به همین منظور، ما به عرضه سرویس‌های خود که باعث خوشحالی مردم شود، ادامه خواهیم داد. نینتندو قصد دارد که با حمایت از سهام‌داران و سرمایه‌گذاران، به‌پیشرفت خود ادامه بدهد.
این پیغام، اشاراتی به کنسول جدید NX و آمیبو کرده است. همچنین از ورود نینتندو به صنعت موبایل نیز صحبت‌هایی شد. با این حال، انتظار می‌رود که سال 2016، سال هیجان‌انگیزی برای این کمپانی کهنه‌کار ژاپنی رقم بخورد.

منبع