Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: برترین بازی‎های نسل هشتم از دید کاربران گیم‎اسپات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  417089-xbox-vs-ps4-update.jpg]

پایان سال 2015 یعنی شروع همهمه و غوغا برای انتخاب برترین‎ها! بعد از معرفی 20 بازی برتر پلتفرم پی‎سی از نظر نمره متا، حالا نوبت به این می‎رسه تا ببینیم کاربرای سایت معتبرِ گیم‎اسپات چه نظری درمورد بازی‎های نسل هشتمی دارن. با من در ادامه همراه شوید.

بعد از پشت سر گذاشتن‎ روزها و ماه‎ها بالاخره به اواخر 2015 هم رسیدیم تا یه جمع‎بندی کوچولو (!) از سال داشته باشیم. بعد از اول شدن Gta V در بین بهترین‎های پی‎سی از نظر متا، حالا نوبت به این رسیده تا کاربرای گیم‎اسپات دیدگاه خودشونو با همه در میون بذارن.
امسال برای نسل هشتم، واقعا سال خوبی بود. سالی توام با بازی‎های جذاب که یکی پس از دیگری منتشر می‎شدن و گیمرها رو شاد می‎کردند. سالی که خوشی و تلخی زیادی داشت. بعضی از بزرگان دنیای گیم رو از دست دادیم و از طرفی، شاهد موفقیت خیلی دیگه بودیم. اما هرچی باشه، امسال هم به پایان رسید تا کم کم وارد 2016 بشیم.

اول از همه اجازه بدید نظر خودم رو باهاتون در میون بذارم: سال 2015 برای من واقعا سال خوبی بود؛ بازی‎هایی منتشر شدن که مدت‎ها انتظارشونو می‎کشیدم. از Gta کبیر گرفته تا متال‎گیر و فال‎اوت. اما به نظر من بعضی‎از بازی‎های این لیست نباید اون‎جایی باشن که الان هستن. من خودم چون بیشتر با PS4 بازی می‎کنم، نتونستم زیاد با بازی‎های Xbox One حال کنم. البته نه که بد باشن نه، فقط موضوع اینه که بازی با PS4 رو ترجیح می‎دم (قَسَمِتون می‎دم این رو نذارید پای فن بازی چون من خودم مخالف شدید فن بازی هستم S0 (2) )
متال‎گیرِ امسال برای من بی‎نظیر بود. Gta تا مدت‎ها سرگرمم کرد و FIFA 16 هم حسابی شادم کرد. نمی‎دونم چرا ولی برخلاف میل خیلی‎ها، من زیاد نتونستم با ویچر 3 ارتباط برقرار کنم. نمی‎دونم چرا؟! شاید به‎خاطر سبکش بود و شاید ...

به هر حال اگه بیاییم و با هم نگاهی به برترین‎های کنسول PS4 بندازیم، می‎بینیم که ویچر 3 اون اول حسابی جاخوش کرده. از نظر من که نباید اون بالا می‎بود ولی به‎هرحال همونطوری هم که قبلا گفتم، سلیقه‎ها متفاوته ... در جایگاه دوم برترین‎های PS4 اسم بلادبورن رو می‎بینیم که بازم به نظرم اون‎جا جاش نیست S0 (2) 

ازتون دعوت می‎کنم نگاهی به برترین‎ بازی‎های کنسول PS4 در سال 2015 از دید کاربران گیم‎اسپات بندازین:
[تصویر:  5ysfsbzdyg2gkgbeawoh.png]

اما PS4 رو که بذاریم کنار، می‎رسیم به بازی‎های کنسول دوست‎داشتنی Xbox One. برخلاف انتظارای شما (!) من تونستم توم رایدر جدید رو روی Xbox One بازی کنم (البته نه خیلی S0 (2) ) باید بگم واقعا عالی بود. بازی‎های دیگر لیست رو که خودتون در پایین می‎بینین. فقط مورد عجیب برای من، جایگاه متال‎گیر هستش. واقعا چرا؟! ...
اما باید اعلام کنیم، گرالت رو هر دو کنسول نسل هشتیم، محکم به صدر چسبیده و ول‎کن نیست.

ازتون دعوت می‎کنم نگاهی به برترین‎ بازی‎های کنسول Xbox One در سال 2015 از دید کاربران گیم‎اسپات بندازین:

[تصویر:  ccd1fk1kxxjf1qm2tj87.png]

نظر شما در این‎باره چیه؟ شما موفق به انجام چه بازی‎های شدید؟ لطفا به دور از هرگونه فن‎بازی و با رعایت احترام، نظرات خودتونو با من و کاربرای دیگر در میون بذارید و بهترین بازی‎های خودتون رو توی 2015 به ما معرفی کنید.

با شرکت در نظرسنجی، مشخص کنید بهترین بازی نسل هشتم از دید شما کدوم بازیه. (اگر هم بازی‎ای توی لیست نظرسنجی نیست، بدونید جاش نبوده)

ممنون از همگی!
بدون شک ویچر تا اینجای کار بهترین بازی نسل هشت بوده ( بازی های دیگه ای هم خوب درخشیدن )
پلتفرم PC مثل همیشه مظلوم واقع شده یا نویسنده بهش توجهی نکرده؟!! S0 (44)
شاید اگه ویچر نبود انتخاب کردن برای من خیلی سخت میشد !!
اما با وجود ویچر فکر نمیکنم عناوین دیگه حرفی برای گفتن داشته باشند .
از نظر من بهترین بازی نسل هشت تا الان ویچر 3 بوده ...

Mobin Ahmadi

(12-28-2015, 01:40 PM)station نوشته است: [ -> ]پلتفرم PC مثل همیشه مظلوم واقع شده یا نویسنده بهش توجهی نکرده؟!! S0 (44)

آقا پی‎سی رو که گفتیم تموم شد رفت کنسولای نسل 8 رو بچسب S0 (2)

اصلا من غلط بکنم به پی‎سی کم توجهی کنم ... نفرمایید Eee
خسته نباشید.
ویچر حقش بود. خیلی از عناوین دیگه کامل تر و بهتر بود و مشکل خاصی هم نداشت.
ویچر و متال رو تموم کردم ولی با متال بیشتر حال کردم
بنظر من پایان متال از ویچر بهتر بود هر چند ویچر چند تا پایان داشت ولی خفن ترین پایانی که تا حالا دیدم مال MGSV TPP بود