Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیر توسعه عنوان Mass Effect Andromeda استودیو بایوور را ترک کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  mass_effect_andromeda_e3_trailer_5-760x428.jpg]

به‌تازگی، یکی از اعضای کلیدی تیم سازنده عنوان Mass Effect Andromeda استودیو بایوور را ترک کرد. با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

کریس وین، مدیر توسعه عنوان Mass Effect Andromeda، در صفحه توییت خود اعلام نمود که قصد دارد استودیو بایوور را ترک کند و دیگر دخالتی در ساخت این عنوان نخواهد داشت. او مدت طولانی را صرف ساخت این بازی کرده است؛ وی همچنین صبحت‌هایی قبل از خروج خود از این استودیو داشته که به شرح زیر است:

نقل‌قول: متاسفانه باید بگویم که می‌خواهم استودیو بایوور را ترک کنم و دیگر در ساخت Mass Effect Andromeda دخالتی نخواهم داشت و قرار است که به ایالات متحده برگردم. تیم سازنده Andromeda یکی از با استعدادترین‌هایی هستند که من در طول عمر خود دیده‌ام. واقعا از اینکه با آن‌ها کار کردم چیزهای زیادی یاد گرفتم. من به جامعه پرشور N7 ملحق می‌شوم و بی‌صبرانه منتظر عرضه عنوان Mass Effect Andromeda هستم. تشکر از شما و تعطیلات را به شما تبریک می‌گویم.
عنوان Mass Effect Andromeda کاملا متفاوت از سه‌ گانه اصلی خود است. شما دیگر به عنوان یک فرمانده شپرد در بازی، ظاهر نمی‌شوید و سیاره‌های مختلفی در بازی وجود دارد. عنوان Mass Effect Andromeda در اواخر سال 2016 برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 بایوور S0 (43)


bioware    :||
بایوور     :||

S0 (45)  
بابا جمع کنید شما هم مهد کودک کردین سایت رو  S0 (2)