Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در عنوان جدید Project Genom برای نجات انسانیت مبارزه کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چه کسی دلش نمی‌خواهد که تبدیل به یک فرا انسان شود و در یک نقش‌آفرینی کلان Sci-f به ماجراجویی بپردازد. این حس ماجرا را قطعا در عنوان جدید Project Genom تجربه خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

این مرحله از ساخت، شامل سیستم سطحی (Level) جدیدی است که برای کسانی که عنوان Project Genom را در early access خرید می‌کنند در دسترس خواهد بود:
  • هر سیستم اورگانیک دسترسی به مهارت‌های فعال یک انسان، یک جهش یافته، یا یک دو گانه را به دنبال دارد. اما برای گرفتن این مهارت‌ها، بازی‌باز باید مکان‌های خاصی را به جست و جو بپردازد.

  • این مکان‌ها کشتزار‌های انباشته شده‌ای هستند که بازی‌باز می‌تواند با مواد جدید، آن‌ها را جایگزین کنید و از همین روش، مهارت‌های بیشتر و امتیاز بیشتری دریافت کند.

  • در بازی« مشکلاتی» نیز وجود دارد که بازی‌باز در طول سفر خود در دنیا‌های بازی، به آن‌ها برمیخورد. این مشکلات برروی اورگان‌های بازی و نحوه مهارت گیری بازی‌باز تاثیر می‌گذارد و برروی هرشخصیت ،اثر می‌گذارد. اگر نتوانید دارویی برای «مشکلات» پیدا کنید، پیشرفت می‌کنند و مانند یک ویروس به اورگان‌های دیگر نفوذ می‌کند. به این ترتیب ممکن است سیستم اورگانیک نابود شود.
Project Genom هم‌اکنون در Early Access برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از Project Genom را در زیر مشاهده کنید:

[تصویر:  17.jpg]

[تصویر:  31.jpg]

[تصویر:  23.jpg]

منبع