Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: مایکروسافت قصد عرضه مدلی ارزان‌تر از کنسول اکس‌باکس‌وان در سال 2016 دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Xbox-One3.jpg]

احتمالا مایکروسافت به‌فکر عرضه مدل اسلیم کنسول اکس‌باکس‌وان با قیمتی ارزان‌تر در سال 2016 است. هرچند به‌نظر می‌آید که این کنسول‌ها فقط به‌صورت دیجیتالی در دسترس خواهند بود. 

این خبر توسط برد سم، یکی از وبلاگ‌نویسان مایکروسافت که مدت طولانی را با این کمپانی همکاری کرده است، منتشر شد. وی ادعا داشت که از منابع داخلی خود شنیده است که مایکروسافت قصد عرضه مدل اسلیم کنسول اکس‌باکس‌وان را در نیمه دوم سال 2016 دارد:

نقل‌قول: من از منابع داخلی شنیده‌ام که کمپانی مایکروسافت، برنامه‌هایی را برای عرضه مدلی سبک‌تر از کنسول اکس‌باکس‌وان در ذهن دارد که به‌منظور اجرای بازی‌های فروشگاه ویندوز و رقابت با تلویزیون اپل منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این خبر صحت دارد یا خیر.
دانلودهای دیجیتالی نسبت به گذشته بسیار محبوب‌تر شده‌اند. حتی مایکروسافت نیز قصد داشت که کنسول اکس‌باکس‌وان را از همان ابتدا به عنوان یک کنسول دیجیتالی عرضه کند، اما واکنش طرفداران منجر به تغییر این ایده شد. 

تنها ویژگی مهم این مدل از کنسول اکس‌باکس‌وان می‌تواند ارزان‌تر بودن آن باشد. سم اذعان داشت که این مدل از کنسول بسیار ازران‌تر از کنسول فعلی که در بازار به‌فروش می‌رسد خواهد بود.

البته شاید کنسول دیجیتالی نتواند فروش خوبی داشته باشد. سونی نیز در سال‌های گذشته PSP GO را به بازار عرضه کرد که با واکنش خوبی از سوی مردم روبه‌رو نشد. سپس تصمیم بر این شد که انتشار این کنسول را متوقف کنند.

بعید میدونم ۱ میلیون پول خیلی زیادی برای کنسول های فعلی باشه! X1 با یک میلیون هم آک داریم! از این ارزون تر!! S0 (44)