Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت‌های مارک همیل افسانه‌ای درباره نقش‌آفرینی در Star Citizen را از اینجا بخوانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مارک همیل، بازیگر و صداگذار افسانه‌ای که در فیلم Star Wars نیز نقش‌آفرینی کرده و دیگر نیازی به معرفی ندارد، در آخرین مصاحبه خود درباره عملکرد خود و تیم سازنده در روند ساخت بازی صحبت کرده و قطعا صحبت‌های او برای هواداران او و بازی Star Citizen جذاب است.

مارک همیل اعلام می‌کند که انتظار یک همکاری دوباره با Chris Roberts را نداشت (آن‌ها در فیلم Wing Commander سال ۱۹۹۹ نیز با هم همکاری کرده‌اند).
نقل‌قول:
زمانی که Roberts در مورد کار با من صحبت کرد، بدون دیدن نوشته‌ها و اطلاعات، گفتم که مرا جزء تیم حساب کند. البته مدیر برنامه‌های من حرف من را باور نمی‌کرد و انتظار داشت تا با تحقیق بیشتری وارد این اثر شوم.
مارک همیل در مورد کارهای موشن کپچر هم توضیح می‌دهد:
نقل‌قول:
این کار واقعا آدم را از همه چیز سلب می‌کند. این لباس پوشیدن با یک هدف، واقعا برابر است. فرقی نمی‌کند که کسی نقش اصلی را ایفا می‌کند یا کسی در پس زمینه هنرنمایی می‌کند. ایفای نقش کردن در فیلم‌های مختلف و انجام کارهای تلویزیونی باعث شده‌اند تا تجربیاتی را بیاموزیم و حالا باز هم آن تجربیات را مرور می‌کنیم. این برگشتن به دوران کودکی و بازی در نقش رابین هود در حیاط پشتی واقعا لذت بخش است. اما هم‌اکنون تنها تظاهر کردن است.
مارک همیل در عنوان Star Citizen در نقش فرمانده Steve Oldman و در قسمت Squadron 42 ایفای نقش می‌کند. او یک خلبان حرفه‌ای است که به عنوان راهنمای بازی‌باز عمل می‌کند. بازیگران مشهور دیگری نیز Squadron 42 ایفای نقش کرده‌اند. Gary Oldman (بازی در فیلم شوالیه تاریکی)، Andy Serkis (بازی در فیلم ارباب حلقه‌ها)، Gillian Anderson (بازی در فیلم اکس‌فایلز)، Ben Mendelsohn (بازی در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد) و Mark Strong (بازی در فیلم Kingsman) و… بازیگران بزرگی هستند که قطعا باعث جذاب‌تر شدن Squadron 42 می‌شوند.
بعد از سه سال، Star Citizen بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کرده است.
[تصویر:  Star-Citizen-feature-672x372-250x138.jpg]

منبع