Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: هدف بعدی Microsoft، بازی Battlefield 5 است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Battlefield-620x316.jpg]

همگی می‌دانیم که Battlefield 5: Armageddon (یا هر چیزی که EA می‌خواهد آن‌را صدا بزند)، در دست توسعه و ساخت است. ما این موضوع را حدود سه هفته پیش و توسط Dan Vaderlind، مدیر توسعه EA Dice دریافتیم؛ البته لازم به ذکر است که نسخه بعدی Battlefield هنوز توسط Dice و EA به‌طور رسمی معرفی نشده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید. 

امروز نیز شایعه‌ای در فضای مجازی به‌وجود آمده است، حاکی از آن‌که Microsoft در حال انجام رایزنی‌هایی با EA جهت امضا کردن قراردادی درباره نسخه بعدی Battlefield است. به‌نظر می‌رسد که Microsoft، این غول نرم‌افزاری، از EA خواسته است تا Battlefield 5 را زودتر از نسخه‌های پلتفرم‌های دیگر، بر روی Xbox One منتشر کند. 

Sony نیز چنین قراردادی را با Activision به‌وجود آورد تا Call of Duty: Black Ops lll زودتر از Xbox One ،Xbox 360 و PC، برای PS4 و PS3 منتشر کند؛ البته ما نیز باید تا زمانی که Microsoft و EA این موضوع را به‌طور رسمی تایید کنند، منتظر بمانیم.

البته شایعه‌ای بزرگ‌تر نیز مبنی بر انحصاری زمانی شدن Battlefield بعدی بر روی کنسول Xbox One به‌وجود آمده است که مطمئنا این خبر برای طرفداران این سری که یکی از پلتفرم‌های «سونی» را خریداری نموده‌اند و یا از رایانه شخصی استفاده می‌کنند، بسیار ناخوشایند می‌باشد. 

داستان Battlefield 5 Armageddon درباره سربازی ژاپنی‌ست که مجبور است برای رسیدن به خانواده‌اش، به میدان جنگ برود. در این صفحه نیز ذکر شده است که این عنوان، به احتمال زیاد در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. 

نظر شما چیست؟ آیا شما این سیاست‌های «مایکروسافت» و «سونی» را می‌پذیرید؟

خیر
(در جواب به سوال اخر خبر)
نکنه میخوان بتلفیلد هم انحصاری کنند و بفرستنش باری 2018! S0 (67) 
جدا از بحث و جدل های طرفداران کسنول ها، جدا از دعواهای طرفداران انویدیا و ای ام دی، جدا از تعصبانه رخورد کردن های تامب رایدر و آنچارتد، و و و و و، هیچی دعوا و بحثی شیرین تر از بتلفیلد و کال آف دیوتی نیست 113
(01-05-2016, 09:30 PM)Lincoln Clay نوشته است: [ -> ]خیر
(در جواب به سوال اخر خبر)

منم همینطور S0 (2) S0 (2) S0 (2) S0 (2)

(01-05-2016, 09:32 PM)station نوشته است: [ -> ]نکنه میخوان بتلفیلد هم انحصاری کنند و بفرستنش باری 2018! S0 (67) 
جدا از بحث و جدل های طرفداران کسنول ها، جدا از دعواهای طرفداران انویدیا و ای ام دی، جدا از تعصبانه رخورد کردن های تامب رایدر و آنچارتد، و و و و و، هیچی دعوا و بحثی شیرین تر از بتلفیلد و کال آف دیوتی نیست 113

انحصاری که فکر نکنم بشه، همون انحصار زمانی میشه احتمالا. آره کلا دعوا و...
S0 (2)
EA  و این خیانت به طرفداران ؟  S0 (43)
الانم تمام بازی های EA روی ایکس باکس چند روز زودتر به دستشون میرسه,شایعه ای بیش نیست  S0 (24)

Mobin Ahmadi

ای بابا  S0 (43)

بیخیال مایکرو  S0 (2)
بابا ولمون کن جم کنید دیگه یا انحصاری کامل بشه یا عین آدم رو همهی پلت فرما معرفی بشه و در یک روز عرهی جهانی بشه دیگه.
من اون کسی رو که گفت انحصاری زمانی بزاریمو گیر بیارم