Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: PlayStation VR حدود 100 بازی را برای شما به ارمغان می‌آورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  playstation-vr-image-760x428.jpg]

این هفته اخبار زیادی درباره Oculus Rift منتشر شد؛ اما Sony نیز نمی‌خواهد طرفداران واقعیت مجازی، PlayStation VR را به فراموشی بسپارند. امروز خبری جدید درباره PlayStation VR منتشر شد، مبنی بر آن‌که با خرید این دستگاه، حدودا به 100 بازی دست پیدا خواهید کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید. 

مدیر اجرایی Sony، جناب آقای Kaz Hirai در طول نمایشگاه CES 2016، صحبتی با BBC داشته‌اند و طی این مصاحبه، اعلام نمودند که در حال کار بر روی حدود 100 بازی برای دستگاه PlayStation VR هستند؛ البته باید بگوییم که این تعداد بازی در زمان به بازار عرضه شدن PlayStation VR در دسترس نخواهند بود؛ اما همین تعداد برای خشنودی خریداران کافی‌ست. این موضوع نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، آینده‌ای درخشان در انتظار این دستگاه واقعیت مجازی خواهد بود. Hirai ادامه داد که از طرف توسعه‌دهندگان نیز حمایت زیادی نسبت به PlayStation VR وجود دارد. 

در ادامه این مصاحبه نیز BBC خاطر نشان شد که ممکن است این دستگاه واقعیت مجازی برای افرادی که بازی‌های ویدیویی را نمی‌پسندند، جالب نباشد؛ در مقابل، Oculus Rift تنها مخصوص بازی‌بازان نیست و افرادی که میانه خوبی با بازی‌های ویدیویی ندارند هم می‌توانند از آن بهره ببرند. به همین دلیل BBC پرسشی را در این باره مطرح نمود. 

نقل‌قول:
آیا می‌توان از PlayStation VR برای انجام فعالیت‌های دیگر و یا کار کردن با برنامه‌های دیگر استفاده کرد؟ 

Hirai نیز در پاسخ به این پرسش اعلام نمود که هدف اصلی «سونی»، جذب بازی‌بازان است و پس از دست‌یابی به این هدف، کار‌های جانبی‌ای که می‌توانید با PlayStation VR انجام دهید نیز افزایش پیدا خواهند کرد. او ذکر کرد که Sony، تنها یک شرکت تولید کنسول نیست؛ همان‌طور که Sony Pictures بر روی بسیاری از فیلم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا PlayStation VR موفق‌تر خواهد بود یا Oculus Rift؟