Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به دنبال شخص با توانایی خرید GEM - رنک 1 دنیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام
برای یکی از بازیهای آنلاین بسیار زیبا نیاز به یک جم ساپورتر دارم. رنک 1 در بازی، حداقل 100 دلار.
این بازی قدمت 3-4 ساله داره. شرکت سازنده یک شرکت آمریکایی هست. در حال حاضر در سرور بیشتر بازیکنان روسی هستند و ایرانی ها بسیار کم هستند. ارتباط با بازیکنان خارجی با بنده هست و از این بابت مشکل خاصی نداریم. به دنبال شخصی با توانایی خرید جم برای همبازی شدن می‌گردم.
سبک بازی استراتژیک هست، گرافیک آن شبیه به کلش هست اما حرفه ای تر و دارای گیم پلی بی نظیری در میان بازی های آنلاین هست که حقیقتا تا این حد موضوع جذاب تا به اینجا در هیچ بازی آنلاینی ندیدم. 
یادگیری بازی آسان هست بخصوص برای اهالی بازی های آنلاین. بخصوص کلش بازها و تراویان بازها براحتی میتونند مفاهیم جدید این بازی رو یاد بگیرند.

از ویژگی های ممتاز این بازی نسبت به رقبا:

0-گیم پلی ایده آل
1-جم رایگان روزانه در حد مکفی! اما نه کافی برای حفظ رنک 1 
2-اجرای زنده بازی و مدیریت تک تک اجزای آن با چیدمان دلخواه. از ساختمان سازی گرفته تا جنگ، لشکر کشی و ... حتی مدیریت تک تک جنگها و سربازان ! درست مثل جنگهای صلیبی
2-تحت ویندوز 10 رایانه و دارای نسخه های اندروید، ios و ویندوز فون
3-محیط 3 بعدی
4-حجم مصرفی بسیار کم بازی. 
5-تعداد بازیکنان زیاد
6-عدم تخریب ساختمانهای شهر در صورت مورد حمله واقع شدن. حتی اگر در طول روز مهاجمین 100 بار از روی شما رد بشند باز هم میتونید خودتون رو جمع و جور کنید چون فقط منابع به غارت رفته.
8-تک شهری، حداکثر سطح 15. این مورد خودش باعث نزدیک بودن سطح بازیکنان شده و داشتن جم فرق چندانی بین بازیکنان با جم و بدون جم باقی نمونده فقط هنر جنگیدن و دانستن پتانسیل های سربازان مهم هست.
7-امکان تغییر مکان شهر در نقشه به تعداد دلخواه! 
8-امکان بکارگیری محافظ شهر به تعداد بی نهایت برای در امان ماندن از حملات سنگین دشمن

اما گیم پلی آرمانی این بازی:
محیط بازی از یک نقشه مربع شکل که در حکم یک کشور هست درست شده که این نقشه مربع شکل خودش به 4 قسمت مساوی تقسیم شده. هر قسمت در حکم یک استان یا حکومت محلی کوچک هستند. نام این حکومتهای کوچک به نام عناصر اربعه نام گذاری شده یعنی آتش، هوا، آب و زمین. بازیکنان هر یک از ناحیه ها با هم متحد هستند بر علیه سایر ناحیه ها تا با اتحاد همدیگه بتونند فرمانداری خودشون رو تقویت کنند و سرزمین سایر حکومتها رو فتح کنند تا در نهایت بتونند بطور کامل سرزمین نواحی دشمن رو ضمیمه سرزمین خودشون کنند. درست مثل جنگهای قدیم که وقتی دو کشور یا حکومت با هم وارد جنگ می‌شدند ، طرف پیروز، سرزمین طرف شکست خورده رو به سرزمین خودش ضمیمه می‌کرد و سرزمین خودش رو گسترش می‌داد. دقیقا همون حالت و همون قضیه در این بازی وجود داره. پس از فتح کل نقشه توسط یکی از ناحیه ها، همه ناحیه ها به زیر پرچم یک ناحیه وارد می‌شند و یک امپراطوری متحد و واحد تشکیل میشه که امپراطور این امپراطوری جدید، لیدر اتحاد اول ناحیه فاتح بازی هست. اما بازی به اینجا ختم نمیشه! جای جذابش تازه شروع شده! پس از متحد شدن همه ناحیه ها با هم زیر یک پرچم، جنگ میان امپراطوری ها شروع میشه! بصورت همزمان 4 کشور جدا از هم در حال اجرای بازی هستند، که در بالا هم اشاره شد که کشورها از 4 ناحیه تقسیم میشند و... بنابراین پس از فتح یک کشور توسط یک ناحیه، تازه جنگ اصلی و بسیار هیجان انگیز شروع میشه تا درنهایت یکی از کشورها بتونه بر سایر کشورها غلبه کنه!

جزئیات بیشتری از بازی که شبیه به تراویان هم هست:
در سرزمین هر ناحیه،22 قسمت با فاصله ی مساوی قرار دارد که در هر قسمت یک برج محافظ وجود دارد. در ابتدا این 22 قسمت در دستان موجودات شیطانی قرار دارند و بازیکنان باید با حملات سنگین این برجها رو از کنترل موجودات شیطانی خارج کنند و خودشون اختیار اون برجها رو به دست بگیرند(درست مثل عمارت شگفتی جهان در تراویان) بعد از فتح این قلعه ها، موجودات شیطانی اجیر بازیکنان شده و از این به بعد برای دفاع از قلعه برای بازیکنان می‌جنگند.

همچنین پیشبینی میشه فتح کشور حداقل 6 ماه طول بکشه و فتح دنیا(4 کشور) هم حدودا 6 ماه بنابراین انتظار میره بازی 1 سالی به طول بیانجامد. تا این لحظه 1 ماه و چند روز از بازی میگذره و اتحاد ما اتحاد اول سرور هست.

عزیزانی که دوست دارند در یک بازی معتبر و بین المللی و واقعا آرمانی در یک اکانت رنک 1 بازی کنند، فرصت رو از دست ندند! وقت محدوده و بنده فقط به دنبال یک همبازی با توانایی خرید جم میگردم. لطفا در پیغام خصوصی در ارتباط باشید.
با تشکر
با سلام
شخص مورد نظر پیدا شد
مدیران میتونند تاپیک و قفل کنند
با تشکر