Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت‌های جدید سازندگان DOOM را از اینجا بخوانید | اکشن بزن بهادری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رسیدن به یک اکشن شلوغ و به اصطلاح بزن بهادری یک هدف بزرگ برای سازندگان عنوان مورد انتظار DOOM بوده استکه موفق به دست‌یابی به آن شده‌اند. طبق صحبت‌های Hugo Martin، کارگردان عنوان DOOM، استودیوی id Software قصد داشته تا عنوان DOOM را شبیه موسیقی Rock n Roll (زیر مجموعه موسیقی Metal) درآورد.

در طی یک مصاحبه، آقای Hugo Martin بیان کردند:
نقل‌قول:
موسیقی Rock ‘n’ roll در هر موردی برای ما الهام بخش است. موسیقی‌های heavy metal جهانی زیادی در جهنم ما وجود دارد. وقتی به نسخه اول DOOM نگاه می‌کنید، مانند نقاشی یک فرد ۱۵ ساله پشت دفتر خود در کلاس ریاضی می‌ماند. ما می‌خواستیم دنیای‌مان با وجود جهنمی بودن، شخصی و منحصر به‌فرد باشد و در هر عنصر از بازی بدرخشد. خلق تعداد بسیار زیادی جمجمه، از نمونه‌ کار‌های ما است.
Martin همچنین در مورد داستان و انتظاراتی که بازی‌بازان داستان دوست از DOOM دارند صحبت می‌کند و می‌گوید با اینکه روایتی آن‌چنانی و قوی در بازی وجود ندارد، اما این موضوع دلیل نمی‌شود که بازی‌بازان با گشت و گذار در محیط، انتخاب‌ها و گزینه‌های گوناگونی را پیش روی خود نبینند.
نقل‌قول:
داستان در یک بازی DOOM اهمیت چندانی ندارد و ما این را می‌دانیم. مردم برای داستان و روایت به سراغ DOOM نمی‌آیند. آن‌ها برای نابود کردن شیاطین و کشت و کشتار‌های شلوغ و دیوانه کننده DOOM را بازی می‌کنند و بیشتر تمرکز ما برروی این موضوع بوده است. با این حال، ما رازهای گوناگونی را در بازی قرار داده‌ایم تا کسانی که به گشت و گذار علاقه دارند،محیط را کمی جست و جو کنند.
عنوان مورد انتظار DOOM در فصل بهار برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد. با انتشار نسخه بتای این عنوان، لازم نیست این مدت را برای بازی صبر کنید.
[تصویر:  doom_header_new_1-250x141.jpg]

منبع