Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Minecraft 2 برروی اپ استور قلابی است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخیرا عنوانی به‌نام Minecraft 2 برروی اپ استور منتشر شده بود که توجه زیادی به خود جلب کرد. این عنوان توانست در لیست بیشترین بازی‌های دانلود شده از اپ استور نیز قرار بگیرد اما به این نکته توجه داشته باشید که این بازی کاملا قلابی است.

Minecraft: Pocket Edition 2 که اخیرا در اپ استور منتشر شد قلابی است و سازنده آن سعی کرده تا با استفاده از چنین نامی پولی به جیب بزند. واقعا جای تعجب دارد که چطور این بازی از زیر ذره‌بین کارمندان اپل عبور کرده و منتشر شده است.
موضوع جایی جالب‌تر می‌شود که حتی این بازی دارای گیم‌پلی Minecraft نیست. در Minecraft: Pocket Edition 2 شما در نقش یکی از شخصیت‌های عنوان Mortal Kombat یعنی Scorpion هستید که باید از حمله زامبی‌ها جان سالم به‌در ببرید! در ادامه تصویری از این عنوان با گرافیک دوبعدی بی ارزشش مشاهده می‌کنید:
[تصویر:  scorpion-scam.jpg]
Eurogamer پس از مشاهده آن با توسعه دهنده اصلی بازی یعنی Mojang ارتباط برقرار کرد و معلوم شد خود استودیوی اصلی نیز مشغول شکایت برای حذف بازی است. اگر دقت کنید این بازی نه‌تنها مجوز استفاده از نام Minecraft را نقض کرده بلکه از Scorpion نیز بدون اجازه استفاده کرده است.
اپل نیز بالاخره Minecraft: Pocket Edition 2 را از اپ استور حذف کرد.



منبع