Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا نیتن دریک در Uncharted 4: A Thief’s End می‌میرد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
ما می‌دانیم که Naughty Dog اعلام کرده است که Uncharted 4: A Thief’s End آخرین عنوان این سری است. حال طی مصاحبه اخیر، این امکان به وجود آمده است که این بازی آخرین نقش‌آفرینی نیتن دریک نیز است.

کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End یعنی نیل دراکمن مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Sun داشته است. در حین مصاحبه خبرنگار The Sun از لحن دراکمن اینطور برداشت کرده است که نیتن دریک در Uncharted 4: A Thief’s End می‌میرد. دراکمن درباره نیتن دریک اینطور گفت:
نقل‌قول:
تیم ما مدت زیادی را با این شخصیت بوده است. او هم‌اکنون در اوج محبوبیت است پس کاری که می‌خواهیم با او انجام دهیم از نظر مالی و تجاری درست نیست اما من اینطور حس می‌کنم که بهترین کار برای احترام به او، این است که بگذاریم در اوج خداحافظی کند، تا داستانش را تمام کند.
آیا این پایانی بر سری محبوب Uncharted است؟ در هر صورت حقوق و حق انتشار سری Uncharted متعلق به سونی است و آن‌ها می‌توانند هرکاری که خواستند با سری انجام دهند. اما طبق گفته‌های دراکمن «خیلی سخت خواهد بود که ادامه‌ای بر سری نیتن دریک عرضه کنند.»
اینطور که به‌نظر می‌رسد نیتن دریک در پایان Uncharted 4: A Thief’s End می‌میرد و یا خود را بازنشسته می‌کند. در هرصورت استودیوی Naughty Dog قصد ساخت عنوانی دیگر از سری Uncharted ندارد و اگر سونی می‌خواهد این بازی را ادامه دهد، باید توسعه دهنده دیگری را پیدا کند.
[تصویر:  Uncharted-4-Maghale-3-250x156.jpg]
منبع
نقل‌قول:  بهترین کار برای احترام به او، این است که بگذاریم در اوج خداحافظی کند، تا داستانش را تمام کند.
بهترین کار همینه تا داخل اوج خداحافظی کنه 241 ای کاش نمیره باز نشسته بشه تا داستانش خوب تموم بشه.
اینم مثل انچارتد های قبلی به خوبی و خوشی تموم میشه و بر می گردن سر زندگی عادیشون S0 (43)
البته طبق انچارتد های قبلی نیتن دریک باید 20 بار کشته شده باشه S0 (44)
چقدر ساده یارو ذهنش به سمت مرگ این شخصیت معطوف شده  S0 (2) البته از من بپرسید، میگم گزارشگر داره پیاز داغش رو زیاد میکنه که خبرش توی سایت کلیک خور بشه!
برداشت من اینه که ناتی داگ نمیخواد با دوشیدن این سری بازی، چیز مسخره ای نیتن در بیاره ... همین  S0 (22) در یک داستان عالی و کامل، بازنشسته بشه بره کنار تمام.
اگه نویسندش "جرج آر آر مارتین (نویسنده Game of Thrones)" بود بدون شک به بدترین شکل ممکن نیتن میمیرد به طوری که انگار اصلا در این دنیا وجود نداشته S0 (2)
سه تا نسخه ی قبل رو که تموم کنید اخرش یه چیز میشه همیشه بر میگرده به الینا. اگه این قسمت هم آخرش همین نشد بیاید با چوب درخونمون منو بزنید S0 (43)
ولی ناتی داگ نباید اینقدر زود سروته بازی رو هم میاورد یخورده از یوبی یاد بگیره  S0 (2)
بازی که برای pc نباشه همون بهتر که شخصیت اصلیش بمیره! S0 (2)
خب اگر بمیره که اناالله و انا الیه راجعون،اما بازنشسته بشه هم قشنگتره و ه پتانسیل ادامه دادن بازی هست..تصور انچارتد بدون نیتن سخت و یجورایی غیر ممکنه...ممنون بابت خبر
من هیچکدوم نسخه هاشو بازی نکردم ولی تو تريلرش وقتی اون طنابه رو گرفته یه کیلو متر رو زمین لیز میخوره تو اون وضعیت هد شات هم میکنه هيچيشم نمیشه وضعیت از اونم بدتر داریم? نمرد عمرن بميره به این راحتی
به نظر استادتون که بنده باشم! کارشناسانه ترین حالت ممکن اینه که بره لارا رو بگیره و یه عمر در کنار هم پیر بشن
ایده هام دارن به هدر میرن باید یه زنگی بزنم به استودیو بیان منو ببرن  Ghelion
صفحه‌ها: 1 2