Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی درباره Microtransactions عنوان The Division منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The-Division.jpg]

امروز اعلام شد که Microtransactions در عنوان پرطرفدار و مورد انتظار The Division وجود خواهد داشت؛ اما خوشبختانه استفاده از آن به‌صورت دلخواه خواهد بود. با انجمن گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

این موضوع توسط PlayStation Store کشور هلند فاش شد؛ به‌طوری که در توضیحات بازی، عبارت "Optional in-game purchase" یا «پرداخت درون‌برنامه‌ای دلخواه» به چشم می‌خورد. پس می‌توان فهمید که Microtransactions در بازی موجود خواهد بود، ولی فقط در صورتی که بازی‌باز قصد استفاده از آن را داشته باشد. 

اخیرا Ubisoft پرداخت درون‌برنامه‌ای را به بسیاری از بازی‌های خود اضافه نموده است؛ اما استفاده از آن هیچ‌گاه اجباری نیست. بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، این قابلیت را برای افرادی قرار می‌دهند که توان و یا پشتکار دریافت و به‌دست آوردن تمامی موارد بازی را ندارند؛ مواردی همچون لباس‌ها، اسلحه و... . 

البته باید بگوییم که این موضوع هنوز به‌طور قطعی تایید نشده است؛ البته بسیار بعید می‌باشد که عنوان بزرگی مثل The Division، یک بازی "Pay-To-Win" یا «پول بپرداز تا برنده شوی» باشد زیرا معمولا بازی‌های موبایل این‌گونه ساخته می‌شوند.  

The Division یک بازی سوم شخص شوتر آنلاین می‌باشد که توسط Ubisoft به توسعه می‌رسد. این عنوان در تاریخ 8 مارس سال 2016 برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.