Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تلاش‌های شبانه روزی بازیبازی برای به اتمام رساندن تمامی بازی‌های موجود بر روی استیم!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مردی نروژی از سال ۲۰۱۲ در حال انجام یک عمل به‌نظر غیرممکن است! این بازیباز قصد دارد با تلاش‌های شبانه روزی تمامی بازی های موجود بر روی شبکه جهانی Steam را به اتمام برساند! هرچند این امر موضوعی محال به‌نظر می‌رسد اما او کماکان به صورت دیوانه‌وار در حال انجام دادن بازی‌های مختلف است.
این بازیباز که در وبسایت Reddit با نام کاربری Multitasker شناخته می‌شود هر از چندگاهی با انتشار تصویری از حساب Steam خود، مقدار پیشرفت صورت‌گرفته در تکمیل پروژه را به سایرین نشان می‌دهد! امروز  Multitasker عکسی از هشتمین فاز ( به‌روزرسانی هشتم ) پروژه خود به اشتراک گذاشته‌است که در آن می‌توانیم  بازی‌های مورد علاقه، بازی‌های کمتر شناخته شده و بازی‌هایی را که او آرزوی انجام بر روی استیم را دارد ملاحضه کنیم.

[تصویر:  680l_2992011-145285056905.jpg]
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/01/2992011-145285056905.jpg[/img]
در مصاحبه‌ای که وبسایت Eurogamer با  Multitasker انجام داده‌است، او بیان داشته، فردی بدون مسئولیت و بی‌کار نمی‌باشد! بلکه مردی متاهل و صاحب فرزندی دو ساله است که به زودی فرزند بعدی وی نیز متولد خواهدشد! Multitasker همواره سه بازی مختلف را بر روی رایانه شخصی‌اش نصب می‌کند و بعد از اتمام هر عنوان بازی بعدی جایگزین می‌شود. منظور از اتمام بازی به‌نمایش درآمدن لیست اسامی سازندگان پس از پایان یافتن خط داستانی است. همچنین این مرد جوان نروژی قصد دارد پس از اتمام تمامی بازی‌های تک‌نفره موجود بر روی Steam به سراغ عناوین چند نفره برود! و تا به امروز Multitasker ویدیوهای بازی‌هایی که به‌اتمام رسانده‌است تمام و کمال درکانال YouTube خود قرار داده و شما می‌توانید به تماشای آنها بپردازید!

منبع
یه لحظه واسو، این الان شغلش جدا از بازی کردن دقیقا شی شی بوده S0 (2)