Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: محتوای الحاقی رایگان FAT Princess Adventures تغییرات زیادی به بازی اضافه می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان FAT Princess Adventures باز هم به یکی از تیترهای اول سایت‌های بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. این اتفاق زمانی رخ داد که سازندگان این عنوان، یعنی استودیوی Fun Bits Interactive اعلام کردند که قرار است یک محتوای الحاقی جدید برای این عنوان منتشر شود.


در یک پست جدید در بلاگ پلی‌استیشن، سازندگان FAT Princess Adventures اعلام کردند که به‌روزرسان ۱٫۰۲ این عنوان فردا منتشر خواهد شد که شامل محتوای الحاقی رایگان بازی نیز هست. با اینکه هیچ یاداشتی مبنی بر تغییرات این به‌روزرسان منتشر نشده اما محتوای الحاقی، رستوران‌های Short Cakes و ماد Arena به بازی اضافه می‌کند.

[تصویر:  24016216669_235f6885be_o.jpg]

رستوران‌های Short Cakes که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، یک مکان اجتماعی کوچک است که با دوستان خود، پیش از رفتن به Arena Mode حضور می‌یابید. همچنین Arena Modeها (که پس از شکست دادن Zug در بخش داستانی در دسترس است) در دو نوع Castle Arena و Temple Arena در بازی وجود دارند. Castle Arena (که در بالا می‌بینید) شما را در مقابل دشمنانتان قرار می‌دهد و Temple Arena به شما اجازه رویارویی با دوستان را می‌دهد.

[تصویر:  24016216629_f932846b6b_o.jpg]

[font=tahoma]اما به غیر از اینها، محتوای الحاقی Super Awesome Hero Loot pack نیز فردا در دسترس خواهد بود (این محتوای الحاقی رایگان نیست). این بسته به بازی‌بازان اجازه می‌دهد که ظاهر شخصیت خود را به دلخواه تغییر دهند. تتوها، زخم‌ها، انوع آرایش‌ها و پیرایش‌ها و البته اسلحه‌های جدید در دسترس خواهند بود.
FAT Princess Adventures هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن۴ در دسترس است.

منبع[/font]