Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles استودیوی پلاتینوم گیمز رسما معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چندی بود که شایعاتی مبنی بر بازی بعدی استودیوی پلاتینوم گیمز به گوش می‌رسید. این شایعات با منتشر شدن تصویری از گیم‌پلی عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles به حقیقت تبدیل شد و حال، این عنوان به صورت رسمی معرفی شده است.

شرکت اکتیویژن و استودیوی پلاتینوم گیمز امروز از عنوان بعدی خود که یک بازی بر اساس دنیای محبوب لاک پشت‌های نینجا است رونمایی کردند. نام این بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan است و برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۳ و اکس‌باکس‌۳۶۰ منتشر خواهد شد. با توجه به تریلری که از این عنوان منتشر شده، بازی به نظر عالی می‌رسد و انتظار کشیدن برای آن تا تابستان سال جاری را سخت می‌کند. عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan توسط ایرو شیراهاما کارگردانی می‌شود. کسی که عناوینی نظیر Legend of Korra و Mega Man X8 را برروی پلی‌استیشن۲ کارگردانی کرده بود. او در متنی درباره بازی توضیح داده است:
نقل‌قول:
ما عناصری بیشتر از مبارزات را در بازی قرار داده‌ایم. شما می‌توانید از دیوارها بالا بروید، برروی سیم‌ها پرواز کنید و بسیاری از حرکات آزاد دیگر که با اکشن بازی پیوند خورده‌اند. با تجربه این بازی، بازی‌بازان احساس می‌کنند که خودشان لاک‌ پشت‌های نینجا هستند و در شهر نیویورک به گشت و گذار و جنب و جوش می‌پردازند تا مجرمان را شکست دهند.
با توجه به سابقه فوق‌العاده استودیوی پلاتینوم گیمز در ساخت گیم‌پلی فوق‌العاده و سیستم مبارزات کم نظیر، می‌توان به راحتی به عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ایمان داشت.
شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را در زیر مشاهده و دانلود کنید:
[تصویر:  Turtles-ds1-670x377-constrain.png]
دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

منبع