Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Demanding Iranian Servers:درخواست سرور های ایرانی [ پست اول خوانده شود ]
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام به همه دوستان عزیز بازی سنتری[تصویر:  yahoo_53.gif][تصویر:  yahoo_53.gif]
ما سال های زیادی هست که با سرور های اروپایی مشغول به بازی هستیم و با مشکلات فراوانی بخوایم یا نخوایم اکثر مواقع مانند پینگ بالا، لگ و هزار چیز دیگه روبرو شدیم ولی بازهم کنار اومدیم و از بازیمون مثل همیشه لذت بردیم. 
ولی حالا زمانش واسه ما رسیده که بالاخره واسه خودمون آستینی بالا بزنیم و سرور های خودمون رو بزنیم، و شرکت های اروپایی مثل قبل حق رد کردن خواست های ما رو به خاطر تحریم ها نخواهند داشت. تا الان خود من با سه جا مشغول مکاتبه شدم برای سرور های ایرانی و یکیشون تا الان جواب فرستاده، امیدوارم جواب همشون مثبت باشه، تا حداقل عصر جدیدی از گیمینگ رو با کیفیت بسیار بهتری واسه ی خودمون بتونیم به ارمغان بیاوریم. حالا با شیوه دکتر ظریف با ظرافت جلو بریم انشاالله این امر هم به فرجام خواهد رسید.
[تصویر:  eg_7655657_thumb.jpg]
پیشنهاد دوستان چیه؟ مطمئن هستم کسانی قبل از من هم حتما باید دست به کار شده باشند واسه این امر، راه های خوب و مناسب به ذهنتون رسید همینجا در میون بذارید. 
برای اسپانسری و هزینه سرور ها اگه شرکتی و جایی می شناسید(که خیلی جا ها مطمئنا مایل به همکاری هستند) پیشنهاد بدین. شرکت شاتل تو این زمینه ها خیلی دوست داره قشر گیمر رو اینطوری به خودش جذب کنه یا خیلی شرکت های اینترنتی دیگه مطمئنا مایل به همکاری میشن، پس یا خودتون دست به اقدام بزنین و یا هر جا که می شناسید رو پیشنهاد بدین دست جمعی می تونیم درخواست بدیم.
[font=Tahoma, Verdana, Arial, Calibri, Geneva, sans-serif]با کمک یکی از دوستان این نامه رو تنظیم کردیم، دوستانی که مایل به عملی شدن این امر هستند، این نامه رو به عنوان یک پیشنهاد برای شاتل و آسیاتک ارسال کنند.
[/font]

تاریخ رو خودتون اضافه کنید و اسم رو هم که به اسم خودتون تغییر بدید.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب 



اینجانب ........................، به عنوان یکی از میلیونها کاربر اینترنتی، خواستار کیفیتی مناسب در زمینه ی پردازش و اجرای بازی های آنلاین بوده و به موجب این نامه خواهان فراهم نمودن شرایط مناسب به منظور ایجاد سرور های ایرانی توسط میزبانان اروپایی مانند Gameservers، Multiplay و ...  مشابه می باشم تا حداقل رضایتی که سال ها پیش از این به دنبال آن بوده ایم، در نهایت بدین وسیله به ارمغان آید. تنها خواسته ی همیشگی ما از اینترنت جهت بازی های آنلاین، پینگ پایین و صفر بودن میزان Packet Loss بوده است. با به ثمر رسیدن مذاکرات دست اندر کاران با اینگونه شرکت ها جهت ایجاد و راه اندازی سرور در ایران، خواسته های ما جامه ی عمل پوشانیده خواهند شد. باشد که به موجب این درخواست، شاهد تلاشهای شما بزرگواران در راستای محقق نمودن چنین مهمی باشیم.

با سپاس فراوان. نماینده ی کوچک جامعه ی بزرگ گیمران ایران.
ایمیل پیشنهادات آسیاتک:acc@asiatech.ir ,support@asiatech.ir

ایمیل پیشنهادات شاتل:Sug@shatel.ir ,info@shatel.ir

ایمیل پیشنهادات های وب:[font=Segoe UI] 
jami@hiweb.ir
 
[/font]
miri.iman@hiweb.ir, delavari@hiweb.ir,d. hadifar@hiweb.ir

ایمیل پیشنهادات پارس آنلاین:

[font=Segoe UI]Tehran-adsl@parsonline.com
[/font]
[font=Segoe UI]Karaj-adsl@parsonline.com[/font]

[font=Segoe UI]تومار :[/font]
[font=Segoe UI][font=B Yekan][font=tahoma][font=Tahoma, Verdana, Arial, Calibri, Geneva, sans-serif][font=Segoe UI]http://www.ipetitions.com/petition/g-i-t-r-t-h-g-s 
[/font]
[/font]
[/font]
[/font][/font]
http://www.ipetitions.com/petition/g-i-t-r-t-h-g-s
از دوستان محترم خواهش مکینم با امضا تومار ما رو کمک کنن 
تومار تو پست اول قرار گرفت
از دوستان خواهش میکنم علاوه بر ارسال میل به ادرس های بالا ، تومار رو هم امضا کنن و اطلاع رسانی (اشتراک گذاری ) کنید
آپدیت دوستان لطفا تومار رو امضا کنند

ممنون از شرکت همگی

از مدیران درخواست دارم تا این تومار را در سایت اصلی منتشر کنند تا از مشارکت حداکثری برخوردار شویم
اگر مدیران محترم این کارو بکنن که واقعا ممنون میشم 
چون یه کاره دست جمعی هست و نیاز به امضا های بیشتر داره