Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نقشه‌های جدید Star Wars Battlefront شما را به ستاره‌مرگ، شهر ابرها و کاخ‌جابا می‌برند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  star_wars_battlefront.jpg]
کمپانی الکترونیک آرتز، تهیه کننده و ناشر عنوان Star Wars: Battlefront از محتوای جدید این عنوان برای دارندگان Season Pass بازی و همچنین محتوای رایگان عنوان مذکور رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

تمامی دارندگان عنوان Star Wars: Battlefront محتوای رایگان بازی را که شامل نقشه های جدید برای حالت چندنفره و ماموریتی بازی است به همراه سیستم جدید مسابقات خصوصی، پوشش های جدید برای قهرمانان (Hero) بازی و… دریافت خواهند کرد.
فهرست ویژگی ها و محتواهایی که در پایین مشاهده می‌کنید، فردا به صورت رایگان به بازی افزوده خواهد شد:
  • نقشه حالت بقای سیاره Tatooine هم اکنون از حالت‌های چندنفره Blast، Droid Run، Drop Zone، Hero Hunt و Heroes vs Villains پشتیبانی کرده و با نام Raider Camp شناخته خواهد شد.
  • پوشش های جدید با تم سیاره Hoth برای شخصیت‌ های لوک اسکای والکر و هان سولو برای تمامی بازی بازان زمانی که در نقش این دو قهرمان محبوب در سیاره Hoth بازی می‌کنند در دسترس خواهد بود.
  • سیستم مسابقات خصوصی
  • چالش های روزانه و رویدادهای انجمن. این بخش جهت تجمع اعضای انجمن پیرامون اهداف و ماموریت های مشخص ایجاد شده است. این رویدادها به بازی باز فرصت جمع آوری اعتبار می‌دهد تا قابلیت های بازی را هر چه سریعتر فعال کند. جزئیات و اخبار بیشتر در این رابطه طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.
  • حفظ و ایجاد تعادل کلی میان سلاح ها و حالت های چندنفره
اما در ماه آینده میلادی (فبریه) شاهد انتشار محتوای رایگان بیشتری برای Battlefront هستیم. از این محتوای جدید می توان به یک ماموریت بقای جدید در Hoth و یک نقشه چندنفره جدید در سیاره Hoth اشاره کرد که از حالت های بزرگتر بخش چندنفره پشتیبانی می‌کند. از حالت های قابل پشتیبانی میتوان به Walker Assault، Supremacy، Fighter Squadron و Turning Point اشاره کرد.

حالت Turning Point همچنین به تمامی نقشه‌ هایی که هم اکنون از حالت Walker Assault و Supremacy پشتیبانی می‌کنند در ماه فبریه افزوده خواهد شد.

در ماه مارس نیز شاهد یک نقشه چندنفره جدید در سیاره Endor هستیم که از حالت های Walker Assault، Supremacy و Turning Point پشتیبانی می‌کند. همچنین نقشه جدیدی برای حالت بقای سیاره Tatooine منتشر می‌شود.

و اما افراد مجهز به Season Pass بازی می‌توانند شاهد نقشه ها و حالت‌ های بیشتر، قهرمانان و یکسری محتوای دیگر در طول سال جاری باشند.
در ادامه به مشاهده فهرستی از این ویژگی ها و امکانات می‌پردازیم:
  • Star Wars Battlefront Outer Rim – تاریخ انتشار مارس ۲۰۱۶: در میان کارخانجات سالوست (Sullust) و کاخ جابا هات (Jabba the Hutt) در سیاره Tatooine به نبرد بپردازید.
  • Star Wars Battlefront Bespin – تاریخ انتشار تابستان ۲۰۱۶: در شهر ابرهای بِسپین (Bespin) شکار کنید یا شکار شوید.
  • Star Wars Battlefront Death Star – تاریخ انتشار پاییز ۲۰۱۶: ماه در این جا وجود ندارد.
  • Star Wars Battlefront Expansion Pack 4 – عنوان نامشخص – تاریخ انتشار اوایل ۲۰۱۷: اطلاعات بیشر در رابطه با این بسته گسترش دهنده در آینده منتشر خواهد شد.
منبع